Bukefalos 28 år!

Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som var intresserad av flax Tekes? Finns en flaxbärande hingstunge som ska säljas han nämns på discorden. Än så länge 0 månader unge har 10G 2A, distans GP316 total GP707
 
Någon som var intresserad av flax Tekes? Finns en flaxbärande hingstunge som ska säljas han nämns på discorden. Än så länge 0 månader unge har 10G 2A, distans GP316 total GP707

Om man bara hade haft plats :meh: Alltså ju längre det här spelet pågår desto mindre hästar kommer kunna säljas för det kommer inte finnas någon som har stallplats.
 
:eek: Hur kommer det sig att du ska sälja?
Och ja jag vill köpa men jag har verkligen överfullt stall :arghh: Och jag ska snart sova så jag hinner inte se över mer seriöst om jag kan dra ner någonstans.
Jag hittade ju en till precis likadan, så jag tänkte jag kunde dela med mig :D Den nya hade 4 mer Gp än den första, och båda har fått växa upp och blivit betäckta så det är ingen panik att bli av med henne :)
 
Jag hittade ju en till precis likadan, så jag tänkte jag kunde dela med mig :D Den nya hade 4 mer Gp än den första, och båda har fått växa upp och blivit betäckta så det är ingen panik att bli av med henne :)

Aha, snällt av dig! Jag får se när det blir av, måste se över mer noggrannt då det är över 20 hästar som måste bort.
Jag blev lite rädd först att du skulle sluta med cobbarna :p
 
Jag lade till en kolumn på användarlistan för de som har ett konto på .NL också.
Fast jag har andra raser där, hmm.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 015
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 102
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 013
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 864
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp