Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Födseln kommer 16 timmar efter betäckningen (och ett antal dagar, självklart), så du får tajma dina betäckningar bättre :idea: ;)
What?! Är det så? Det har jag missat totalt. Men det verkar ju stämma, islandshästarna var betäckta vid 12, trakehnarna vid 18. :up: Tack för info, nu kan jag ju förutse vilken tid fölen kommer komma också. :p
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Men seriööööst. Kan jag inte få en till arab med snyggteckningen? Bättre confo än förra gången med den hingsten men sämre GP. Då är frågan om jag ska köra på en tredje gång och hoppas på jackpot i form av confo, form OCH färg...

33053
 
What?! Är det så? Det har jag missat totalt. Men det verkar ju stämma, islandshästarna var betäckta vid 12, trakehnarna vid 18. :up: Tack för info, nu kan jag ju förutse vilken tid fölen kommer komma också. :p
Iaf på de fem-sex ston jag brydde mig om att verkligen stenkolla tiden på, där var det 16 timmar plus de där minutrarna till ”närmaste hel eller halv” timme.
 
Iaf på de fem-sex ston jag brydde mig om att verkligen stenkolla tiden på, där var det 16 timmar plus de där minutrarna till ”närmaste hel eller halv” timme.
Ja, som sagt, stämmer på de fyra av mina som fölat idag. Och den senaste tiden har jag betäckt mer på kvällen än tidigare och fölen har i större utsträckning dröjt till senare under dagen än förut, så jag vågar lita på den lilla datan som finns tills jag blir motbevisad. :D
 
  • Haha
Reactions: Laa
Men seriööööst. Kan jag inte få en till arab med snyggteckningen? Bättre confo än förra gången med den hingsten men sämre GP. Då är frågan om jag ska köra på en tredje gång och hoppas på jackpot i form av confo, form OCH färg...

Visa bifogad fil 33053
Nu vet jag inte vilken hingst du använt men jag tror att vi har mer än ett sabinoanlag inom araben. Jag tänkte testa saken och betäcka mitt sto med den teckningen med den här hingsten. Han är vuxen om två eller tre dagar så väntar du tills dess får du gärna testa du också.
https://www.horsereality.com/horses/833601/delonix
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 592
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 569
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 943
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 930
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp