Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Angående auktionhuset. Min auktion är inte riktigt klar än men hästen är definitivt såld det är bara priset som inte är riktigt klart än. Jag hjälper gärna till med hur man gör för nu har jag rätt mycket bättre koll.
Någon skrev igår att man blir pingad mycket. Det är helt sant men man ska bara bli pingad för de raser man anmäler sig till. Det är numera förbjudet med hot om uteslutning om man pingar @auctionhouseguest. Tyvärr pingar kanalen alla när någon blir inläppt. Jag har löst det problemet med att stänga av ljudet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 877
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
63 436
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 381
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 269
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Gråter du?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp