Bukefalos 28 år!

Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Riru, går det att få ett par dejter med Limarus?

Har också en Aitch-avkomma och dotter-dotter till Mango som skulle kunna vara bärare och som jag inte har nån direkt användning för. Nån hingst som behöver testas?
 
@Riru båda stona efter Limarus fick G+ på galopp! Denna fick dessutom väldigt bra confosiffror, 83,42. Däremot är gp-siffrorna helt kassa :rofl:

Oj! undrar om det kan vara ett rätt starkt G+ i så fall, tror inte jag har något sto med G+ galopp men hade varit kul att testa om det går att få VG där med honom :p
 
@Riru, går det att få ett par dejter med Limarus?

Har också en Aitch-avkomma och dotter-dotter till Mango som skulle kunna vara bärare och som jag inte har nån direkt användning för. Nån hingst som behöver testas?

Är du här nu?
Nä min sista hingst råkade jag ju pensionera av misstag så skiter i att jaga rätt på fler nu :p
Men någon annan kanske fortfarande har kvar? Skulle behövas en Aytac-hingst utan Yavuz iaf men vet inte om någon sitter på en sådan.
 
Är du här nu?
Nä min sista hingst råkade jag ju pensionera av misstag så skiter i att jaga rätt på fler nu :p
Men någon annan kanske fortfarande har kvar? Skulle behövas en Aytac-hingst utan Yavuz iaf men vet inte om någon sitter på en sådan.
Jag gör men tror inte han är bärare. Han är Dealdir*Aytac tyvärr lämnat två normala avkommor med rabicanoston. https://www.horsereality.com/horses/680450/brage
 
Är du här nu?
Nä min sista hingst råkade jag ju pensionera av misstag så skiter i att jaga rätt på fler nu :p
Men någon annan kanske fortfarande har kvar? Skulle behövas en Aytac-hingst utan Yavuz iaf men vet inte om någon sitter på en sådan.

Tillbaka nu om du är kvar.
 
33693

Jag älskar den här färgen :love: den här växte upp idag! :love::love:
 
Jag köpte på mig en Gökhan - aytac hingst för att prova på mina bärare. Ni får gärna låna honom om det behövs
 
Oj! undrar om det kan vara ett rätt starkt G+ i så fall, tror inte jag har något sto med G+ galopp men hade varit kul att testa om det går att få VG där med honom :p
Jag trodde jag hade ett vuxet sto med plus på galopp, men det var visst canter :meh: hade ett föl med plus på galopp men skickade henne på spa igår..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 045
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
64 339
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 335
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 129
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Fästingmedel
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp