Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Shaggy när man anmäler en häst till auktion, får man någon bekräftelse direkt på att man anmält? (Jag funderar på om jag anmält i fel kanal nämligen...)
 
Nej det får man inte men gör man rätt så skriver man bara in hästen och sedan tuggar sidan i sig inlägget så det försvinner. Ska göras i bot-request
 
Inlägget försvann, men det är flera timmar sedan... vad händer sen? :)
Nu höll jag på att svara utan att tagga eller citera igen, suck
Det går in i en lista som betas av uppifrån och ner. När det är dags för din häst så läggs den upp i en auction-lot. Det finns en lista över de som ska auktioneras ut under dagen men det är inte säkert de hinner med alla samma dag. Kan ju ta lite tid om man, som i min auktion har folk på rakt motsatta sidan av klotet.
 
Nu höll jag på att svara utan att tagga eller citera igen, suck
Det går in i en lista som betas av uppifrån och ner. När det är dags för din häst så läggs den upp i en auction-lot. Det finns en lista över de som ska auktioneras ut under dagen men det är inte säkert de hinner med alla samma dag. Kan ju ta lite tid om man, som i min auktion har folk på rakt motsatta sidan av klotet.
Ok...
Jag ser att många har bilder på sina hästar. Hur fixar man det?
 
Argh... Har fått dille på cr-ston. Blev så kär i nån usel isabellskäck med sw1 så jag önskar mig en egen 🙄

@Murray - skulle bli jätteglad för en dejt med Xantè när du är här :)
 
Men vad tusan... Dalís första avkomma dök upp nu. Isabellsto, 86, 95, 91 i dressyr (VÄLDIGT stor förbättring från stoet), men A på både canter och gallop. :cry: Visst, exteriören var lite av en chansning då stoet bara gett avkommor med ett A tidigare, men ändååå... :down:
https://www.horsereality.com/horses/1100744/foal-doe-1100744
Är så förälskad i honom! Vill testa honom men behöver ett sto med lite starkare canter för tänker att han är lite som min egen dressyrhingst - kan ge antingen högt eller lågt på den biten.
 
Argh... Har fått dille på cr-ston. Blev så kär i nån usel isabellskäck med sw1 så jag önskar mig en egen 🙄

@Murray - skulle bli jätteglad för en dejt med Xantè när du är här :)
Fixar Xante!
O lugn med det andra, jag har visserligen ingen isabellskäck men jag har garanterat flera ston med CR och SW1 som jag egentligen tänkt behålla men inser att jag inte kan motivera att ha så många kvar när hard cap kommer 🙈
 
Fixar Xante!
O lugn med det andra, jag har visserligen ingen isabellskäck men jag har garanterat flera ston med CR och SW1 som jag egentligen tänkt behålla men inser att jag inte kan motivera att ha så många kvar när hard cap kommer 🙈
Tack snälla ❤️ säg till när du vill/behöver släppa dom! Idag kom föräldrapenningen så jag passade på att utöka antalet boxar lite 😇
 
Fixar Xante!
O lugn med det andra, jag har visserligen ingen isabellskäck men jag har garanterat flera ston med CR och SW1 som jag egentligen tänkt behålla men inser att jag inte kan motivera att ha så många kvar när hard cap kommer 🙈

Oh jag är här och vill också ha en dejt med Xanté! Och en med Inioluwa om det går
 
Person frågar om LFG för stoet tog sig inte. Visst svarar jag två minuter efteråt. Hör inget, hör inget och hör inget. Nu plötsligt: Nä jag vill inte använda den hingsten på stoet längre, så kan jag betäcka ett annat sto? Eh. Nä?

Sedan blev jag osäker. Hur hade ni gjort i en sådan situation? O_o
 
Person frågar om LFG för stoet tog sig inte. Visst svarar jag två minuter efteråt. Hör inget, hör inget och hör inget. Nu plötsligt: Nä jag vill inte använda den hingsten på stoet längre, så kan jag betäcka ett annat sto? Eh. Nä?

Sedan blev jag osäker. Hur hade ni gjort i en sådan situation? O_o
Jag hade också sagt nej. LFG ger jag bara på stoet som kastade. Vill dom använda på annat sto, så får de väl betala vanligt pris.
Mvh Surtanten 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 229
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
65 141
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
62 113
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 949
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp