Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bara älskar den nya sökfunktionen. Äntligen kan man leta efter precis det man vill och få info om hur ens egen avel ligger till på olika områden :bump:

Oooh jag hade missat att den fanns på search nu också :love:

Nästan så jag önskar att jag inte betäckt alla mina ston förra veckan... :cautious:
 
dum fråga, har tyckt den här varit lite rolig sedan födsel, och velat länge på om den ska få stanna eller inte, conformation är ju katastrof men GP är bra.
Häromdagen la jag ut den till auktion med minsta pris 50000hrc,för jag tänkte att vissa bryr sig inte så mycket om conformation.
Nu har jag fått ett meddelande från en spelare som vill köpa den privat och undrar vad jag vill ha.
Vad kan jag begära för den?
https://www.horsereality.com/horses/1114728/foal-doe-1114728
 
Äntligen en welsh med vettig styrka :bump:
249 för dressyr varav 73 för styrka. Bättre poäng för dressyr och hoppning än båda föräldrarna men så slinker det in ett sketet A på galopp. Däremot ser hon ju ut som en liten gräddbakelse med CR och dubbelt SW1 :love:
Crwst
 
Den här är flax? Eller? (Blev så förvånad att jag var tvungen att åldra upp för att se bättre, men det hjälpte inte allt för mycket.)

35014
 
Vi har en bukekanal på discord! Ni som har, gå gärna med där. Tanken är att betäckningar kan gå lite smidigare. Den huvudsakliga diskussionen ska fortsätta ske här så ingen känner sig tvingad att skaffa discord.

https://discord.gg/QzreCS
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 837
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
63 276
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 196
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 161
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp