Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har en bukekanal på discord! Ni som har, gå gärna med där. Tanken är att betäckningar kan gå lite smidigare. Den huvudsakliga diskussionen ska fortsätta ske här så ingen känner sig tvingad att skaffa discord.

https://discord.gg/QzreCS
Förlåt, nu kommer jag vara jättetråkig. Jag har redan problem att följa med i alla kanaler... Jag kommer inte palla en kanal till :crazy:. Kommer det ske viktiga saker på den kanalen?
 
Jag får den här texten i discorden: MalinB anslöt precis. Verkar OP, behöver nerfas.


Är det något jag måste göra?

Det är ett auto-genererat meddelande, händer på varje server när någon ny användare går med, så du behöver inte göra något alls. Det finns flera olika, många med diverse spelrelaterade termer eftersom Discord ända från början främst riktats mot gamers.
 
Den här är flax? Eller? (Blev så förvånad att jag var tvungen att åldra upp för att se bättre, men det hjälpte inte allt för mycket.)

Visa bifogad fil 35014
Har den ingen CR-gen (dvs är palomino) så är den ju flax
Nej inte alls. Det är discord som försöker vara roliga när de talar om att folk har anslutit. Det mesta är bara löjliga kommentarer som man lika gärna kunde varit utan
Kan man stänga av dom? Har inte riktigt förstått mig på det där än 🙈
 
Jag har inte alls fokuserat på tävlingavel men haft mina mustanger på typ 70% endurance och 30% reining. Nu plötsligt växte en upp som är rekommenderad till racing :confused: Så frågan är om jag ska låta den gå där eller välja en av de vanliga.. Hmmm
 
Jag har inte alls fokuserat på tävlingavel men haft mina mustanger på typ 70% endurance och 30% reining. Nu plötsligt växte en upp som är rekommenderad till racing :confused: Så frågan är om jag ska låta den gå där eller välja en av de vanliga.. Hmmm
Jag har några racingmustanger som faktiskt ibland placerar sig i Europa. Jag har till och med börjat avla lite för att få bättre racing på dom.

Vad har den för gren-GP?

Jag fick förövrigt ett fjordföl för ett bra tag sen (hos gisela nu) som hade 'at least choose Racing' som text på sig. Jag övervägde ett litet tag att behålla honom enbart pga det. Ett väldigt litet tag.

Edit: Med några så menar jag 2 som har grenen vald just nu och en som hade det men är pensionerad. Inga extrema mängder :D

Edit2: MUSTANGER inte araber. Rättade
 
Jag har några racingaraber som faktiskt ibland placerar sig i Europa. Jag har till och med börjat avla lite för att få bättre racing på dom.

Vad har den för gren-GP?

Jag fick förövrigt ett fjordföl för ett bra tag sen (hos gisela nu) som hade 'at least choose Racing' som text på sig. Jag övervägde ett litet tag att behålla honom enbart pga det. Ett väldigt litet tag.

Edit: Med några så menar jag 2 som har grenen vald just nu och en som hade det men är pensionerad. Inga extrema mängder :D
Alla siffror ser ut såhär, väldigt mellanmjölk:
Screenshot_20190816_135250.jpg


Jag har varit med om att an mustang slagit mina AT i racing i Asien så omöjligt är det inte. Frågan är om det blir för mycket med en inriktning till 🤔
 
Alla siffror ser ut såhär, väldigt mellanmjölk:
Visa bifogad fil 35036

Jag har varit med om att an mustang slagit mina AT i racing i Asien så omöjligt är det inte. Frågan är om det blir för mycket med en inriktning till 🤔

Det där är ju ändå helt ok. Vill du inte ha kvar den så säg till, jag ligger bara 20 hästar över gränsen just nu... :p

Vad är det för stam på den? Är det en hingst skulle den få kunna träffa mitt racingsto annars kanske pappan är intressant... :D
 
Det där är ju ändå helt ok. Vill du inte ha kvar den så säg till, jag ligger bara 20 hästar över gränsen just nu... :p

Vad är det för stam på den? Är det en hingst skulle den få kunna träffa mitt racingsto annars kanske pappan är intressant... :D

Tyvärr ett sto, här är länken om du vill kolla på stammen:
https://www.horsereality.com/horses/976406/time-capsule

Tänkte ha kvar henne ett tag iallafall, för att se om hon kan lämna några roliga föl :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 835
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
63 271
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 187
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 159
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp