Horsereality XVI

Ni andra som testar på nl, hur kommer ni göra med era account när foundationhästarna byts ut?
Jag har inga FT kvar att köpa föl att testa. Så antingen kommer jag bli tvungen att göra nytt konto eller flytta tillbaka projektet till com..
Borde ju gå att använda sig av marknaden? Folk lär ju slänga ut det mesta mindre bra där och de lär väl funka lika bra för rabicanotest?
 
Säljes/bortskänkes. Alla ston är betäckt.

Screenshot_2019-08-31-09-55-11-532_com.android.chrome.jpg
 
Betäckte ett sto med 5VG och över 85% på utställning med en hingst med 7VG och över 87% på utställning och ut kommer ett föl med 6VG som nu efter x antal gånger på utställning som högst har fått 81% :turd:
Låter som ett föl jag fått, 7vg +7 VG = 2 vg och det tog ett jävla tag innan den fick stjärna och enkelbiljett till Gisela... 😒
 
Finns det nåt intresse här för Welsh som är rabicano alternativt bärare? Jag har försökt lite, lite att få fram en men behöver minska antalet
 

Liknande trådar

  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 552
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
63 265
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 154
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 150
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37
  • Glass

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp