Horsereality

Status
Stängd för vidare inlägg.
Marknaden där man köper av medlemmar? Jag missade det också i början men om man klickar på fölet så kommer man till dess sida där all tillgänglig information finns.

Tillägg: jag brukar högerklicka för att öppna i ny flik på datorn, enklare att hitta tillbaka då tycker jag även om man skulle kunna backa :p
Ja, tack! Försökte trycka där men det var innan jag skaffade Puffin :p ska prova igen!
 
@Laa
Jag var ju tvungen att kolla vilka färger mina day winners hade och jag hade för mig att en av dem hade t.o.m vunnit två gånger men jag kunde inte minnas vilken...
Screenshot_20181015-175058_Samsung Internet.jpg

Det var haflingern! :rofl::rofl::rofl::rofl:
Jag kan säga med ganska stor säkerhet att det inte var för hans färg :angel::D
Däremot har han en bläs.
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Screenshot_20181015-175029_Samsung Internet.jpg

@Laa min andra day winner, "vanligt" brun. Ganska intressant att jämföra då jag har ett annat föl av samma ras som har mera vitt än denna. Men denna är nog bättre rent generellt än den andra.
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Screenshot_20181015-175249_Samsung Internet.jpg

Och den sista day winner, min norman cob hingst :love: fux är väl ganska ovanligt, men är inte svart ovanligare? 🤔
Liite vitt också. Men stoet har mera vitt, men som sagt inte lika bra. Hade varit intressant att fråga på forumet om färgen och tecken avgör om två hästar har likadana förutsättningar annars.
 
Vänta lite, alla mina day winners är hingstar .. :cautious: hör ni domare, vad har ni emot ston va? :mad::D
 
Hmm, kommer ingenstans men satsar väl på träningen av fölen och showerna så kanske det händer något! Min exmoorhingst kom trea på en show, nöjd med det:D Säljer av Camarguerna och antagligen welsharna också o koncentrerar mig på fjord, brabant och normandisk cob tror jag. Har så vansinnigt segt internet hemma så det tar en jäkla tid!:cautious:
 
Du har redan fått svar, men jag vill tillägga också att om man börjar plugga i universitetet så ska man kunna starta ett företag i framtiden och på så vis tjäna pengar.

Men det kostar pengar att gå med i en utbildning och jag är alltför pank för det :angel:
så jäkla dyrt att börja pugga:eek: Vill hellre köpa föl för pengarna:love::D
 
Okej, jag är helt fast! Förstår inte allt men kör på med det som är kul, vilket mest är att titta på de fina hästarna, träna dem och komma på namn! Tänkte hålla mig till en ras först men det varade inte så länge :rofl: Som vanligt är jag jättesnål med pengar, är inne i ridskolan och klickar hela tiden och sätter in allt jag får över varje dag på banken för att få ränta, och sen sparar jag ihop nya att spendera :p

Mina hästisar än så länge, ska försöka att hålla dem relativt få!
Visa bifogad fil 20432
Vänta nu, finns det en bank?:eek: Måste kolla det!
 
Skapade ett konto och sitter nu och tittar på hästarna (araber ;)). Hur ska man egentligen läsa beskrivningarna på fölen?
 
Skapade ett konto och sitter nu och tittar på hästarna (araber ;)). Hur ska man egentligen läsa beskrivningarna på fölen?
Håll ett öga öppet efter ord som amazing, perfect, wow och utropstecken osv :D Man märker ganska snart vilka fraser man ska hålla ögonen öppna efter för att få syn på vilket föl som är värd att köpa. Inget föl är förstås perfekt men ju fler såna där ord/fraser i en beskrivning desto bättre, sen hur många man sätter som gräns innan man köper osv är ju upp till en själv.
 
Håll ett öga öppet efter ord som amazing, perfect, wow och utropstecken osv :D Man märker ganska snart vilka fraser man ska hålla ögonen öppna efter för att få syn på vilket föl som är värd att köpa. Inget föl är förstås perfekt men ju fler såna där ord/fraser i en beskrivning desto bättre, sen hur många man sätter som gräns innan man köper osv är ju upp till en själv.
Aha jag gick tillslut helt på poängen och köpte de som hade högt på det jag ansåg viktigast. Jag får kolla vidare idag :D
Får dock se hur länge jag orkar försöka. Spelet laggar hela tiden. Sitter mest och tittar på en turkosblå skärm. Får i snitt ladda om varje sida 3 ggr
 
Aha jag gick tillslut helt på poängen och köpte de som hade högt på det jag ansåg viktigast. Jag får kolla vidare idag :D
Får dock se hur länge jag orkar försöka. Spelet laggar hela tiden. Sitter mest och tittar på en turkosblå skärm. Får i snitt ladda om varje sida 3 ggr
Ja alltså, texten går efter poängen. När man köper helt nya foundationföl så får man oftast ingen info om någon poäng så då får man gå efter texten. Men på marknaden är det lättare, men dyrare om man vill få bra föl :)
 
Ja alltså, texten går efter poängen. När man köper helt nya foundationföl så får man oftast ingen info om någon poäng så då får man gå efter texten. Men på marknaden är det lättare, men dyrare om man vill få bra föl :)
Men om jag köper foundation föl så kan jag bara köpa hingstar. Mitt intresse i hingstar är rätt litet även om jag köpte en hingstunge (av spelare) igår kväll.
Edit när jag trycker på pilarna mellan hästarna så uppstår det plötsligt ston
 
Nej nu ger jag upp. På över en timme nu så har jag lyckats titta på 4 föl hos Foundation breeder, köpa ett av dem, träna 2 föl och mcoka och vattna 2 föl. Resten av tiden har jag väntat på att sidan ska ladda.
Vad i hela friden ska man ha för dator och internet uppkoppling för att kunna spela det här spelet? Jag har iofs en gammal dator men klarar utan problem av att spela rätt tunga Flash spel
 
Nej nu ger jag upp. På över en timme nu så har jag lyckats titta på 4 föl hos Foundation breeder, köpa ett av dem, träna 2 föl och mcoka och vattna 2 föl. Resten av tiden har jag väntat på att sidan ska ladda.
Vad i hela friden ska man ha för dator och internet uppkoppling för att kunna spela det här spelet? Jag har iofs en gammal dator men klarar utan problem av att spela rätt tunga Flash spel

Vad märkligt, det går snabbare än vanligt för mig idag, både på dator och mobil :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 268
Senast: Madalitso
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 701
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp