Bukefalos 28 år!

Hur räkna ut procentvärdet??

G

Grapewine

Nån som vet hur man räknar ut procentvärdet från en analys? Ta Hippo Basic som exempel, på analysen står det att det innehåller 8,0% smältbart råprotein. Vad innebär 8%? Är det så enkelt att det är 80gram smältbart råprotein??
 
Sv: Hur räkna ut procentvärdet??

Grapewine skrev:
Nån som vet hur man räknar ut procentvärdet från en analys? Ta Hippo Basic som exempel, på analysen står det att det innehåller 8,0% smältbart råprotein. Vad innebär 8%? Är det så enkelt att det är 80gram smältbart råprotein??
Japp, så enkelt är det! :)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 855
Senast: Gabby_Ossi
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 061
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 396
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 276
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp