Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig extremt mycket på alla dessa j*#vla telefonförsäljare som ska ringa flera gånger om dagen vid de mest olämpliga tillfällena. Telefonterrorister är vad de är.:mad:

Tips till telefonförsäljare: byt jobb.;)
 
Ja precis den. Bytte telefon för två veckor sen och först då kunde jag också lägga till flera i samma inlägg. Innan dess fick jag lägga en och en eftersom det valet inte fanns på min Insta trots att jag hade senaste versionen av både appen och mjukvaran på telefonen. Antar att den var för gammal helt enkelt.

Ah, se där, då lärde man sig något nytt.
Tror iofs inte att det är gammal telefon som ligger bakom i min bekants fall, och hur som helst så tycker jag fortfarande att det är irriterande med bilddiarreande :p
 
Folk som svarar, tvärsäkert, på frågor i forum. Utan att ha koll på om det är rätt.

I ett forum på FB: tjej frågar om vilken typ av skydd man får ha på dressyrtävling då hästen slår sig. Ett gäng skriver om hur det är, inga skydd tillåtna på dressyrtävling (banan, däremot framridning).
Sen kommer en person och bara; Man får ha lindor, de brukar skydda bra.
......
När folk säger att nej, man får inte ha lindor heller så svarar personen med "jaha ojdå, man får alltså inte ha något alls?" (varför svarar du då att man får när du inte vet?).
Nej, säger andra - man får inte ha några skydd alls på banan.
Personen fortsätter med: Har för mig att många har lindor, fast bara tillåtet med vita .. Jaja jag ska kolla upp det i TR.


:meh::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Tagga mig nästa gång, jag är admin där ;) då kan jag ta bort korkade kommentarer :D
 
Jag stör mig på att aftonbladets app segar som iskall sirap och ibland inte laddar upp alls och jag stör mig även på att min mail har fått massa dumma egna tankar som att öppna ett annat mail än det jag ska ha fram eller att inte markera mail jag markerat, blir lite att hålla på i blindo, spännande värre.
Nu har jag gnällt klart för en stund :o
 
På TV4 Nyheter, som helt utan förvarning visade...
... filmer, med ljud, på folk som blev slagna och torterade av Daesh. En väldigt tydlig film på en som höll upp en nerblodad kniv och beskrev hur han skurit halsen av massor av män visades också.

Jag blev riktigt illa berörd och hade önskat att de varnade känsliga tittare före, vilket jag trodde att de alltid gjorde? Har det ändrats? Eller kan det bero på att klockan var efter 22 eller något? :confused:
 
Jag stör mig på att aftonbladets app segar som iskall sirap och ibland inte laddar upp alls och jag stör mig även på att min mail har fått massa dumma egna tankar som att öppna ett annat mail än det jag ska ha fram eller att inte markera mail jag markerat, blir lite att hålla på i blindo, spännande värre.
Nu har jag gnällt klart för en stund :o
Är det din mobil som inte orkar? Aftonbladet går som tåget hos mig, har aldrig haft problem.
 
Är det din mobil som inte orkar? Aftonbladet går som tåget hos mig, har aldrig haft problem.

Borde inte vara det tycker jag för har fungerat bra till för kanske 1 vecka sedan? allt annat tickar på som vanligt även om det med kan vara en hel del tung grafik osv.
Då vet jag att inte aftonbladet har problem, tack :up:

/hallonsaft hoppas verkligen du har fel, köpa ny mobil är långt ner på priolistan nu dock skulle jag inte göra det bara för ab´s app iofs.
 
Borde inte vara det tycker jag för har fungerat bra till för kanske 1 vecka sedan? allt annat tickar på som vanligt även om det med kan vara en hel del tung grafik osv.
Då vet jag att inte aftonbladet har problem, tack :up:

/hallonsaft hoppas verkligen du har fel, köpa ny mobil är långt ner på priolistan nu dock skulle jag inte göra det bara för ab´s app iofs.
Du kan ju alltid slänga den och hämta den igen, för att testa.
 
Ändå värre är dom som går och har näsan i telefonen, ser inget, hör inget. Men mig flyttar dom inte på :p
Vi var ute och körde på en grusväg häromdagen. Mot oss kom en ung tjej på cykel, med lurar i öronen och ögonen i telefonen. Hon fortsatte rakt mot oss, cyklandes mitt i vägen... :eek: Inte förrän väldigt nära bilen lyfte hon blicken och fick syn på oss - livsfarligt :rage: !!
 
Stör mig REJÄLT på att det ska storma idag igen.... :( Efter att vår paviljongen legat och sprattlat på rygg som en stor skalbagge när det blåste sist, tog jag det säkra före det osäkra och plockade bort taket nu på morgonen. Blir liiiiiiiiiiiiite drygt om man ska behöva hålla på med det var och varannan vecka hela sommaren...:mad: Väder - skärp dig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
222
· Visningar
9 613
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
111 068
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
22 109
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
123 299
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp