Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att det inte finns någon smidig väg till veterinären såhär tidigt på morgonen (antingen två byten, osäkert med försening av bussar, eller ett byte men vänta 20 min mellan bussarna). Kommer dyka upp jättetidigt (vilket givetvis är mycket bättre än nästan sent).

Och dessutom ser ordet "sent" jättekonstigt ut. Jag vet inte varför. Jag har nog aldrig tyckt att det varit ett konstigt ord förut. Störigt.
 
Jag stör mig på min kompis som olovandes passade på att snoka i min telefon när jag gick iväg. Och hon hade dessutom mage att fortsätta kolla i telefonen när jag var tillbaka och bad henne sluta. Och sen frågade hon om saker som hon hade sett.
 
Senast ändrad:
Jag stör mig på att jag fick hoppa in och jobba idag på min lediga dag. Kollegan fastnade nere i södern och fick varken tag på tåg eller flyg hem. Det är sånt som kan hända men just idag är det typ årets första soliga, fina och varma dag och jag vill vara ute och inte inne på jobbet! :arghh:
 
Jag kom hem från Turkiet inatt och ska åka på fjällvandring på klättrar lördag och det är så sjukt mycket logistik med alla djuren och bilen som jag ska få ihop när jag helst bara vill slöa.
Det går ju inte att delegera något direkt till sambon eftersom han inte har körtkort. Inte ens att kolla oljan eftersom han måste flytta bilen för em korrekt avläsning...
 
https://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?ObjektID=1749788
Något som kan chockhöja mitt blodtryck är husannonser med bilder liknande dem i annonsen :banghead:
Det känns som fel forum att leva ut sina fotografdrömmar?
Vem vill se närbilder på någon annans skoställ.. Eller tvätt.. I en annons man tittar på för ev framtida boende? :arghh:
Eller som när man tittar på lägenheter att hyra när man ska på semester och det är typ 3 bilder av själva boendet följt av 32 bilder på mat, drinkar, gator och torg i staden det ligger i (gärna bilder från Google också). Jo tack, jag vet redan att staden ser trevlig ut, det är liksom därför jag gått så långt som att leta efter boende där... :banghead:
 
Jag stör mig på min kompis som olovandes passade på att snoka i min telefon när jag gick iväg. Och hon hade dessutom mage att fortsätta kolla i telefonen när jag var tillbaka och bad henne sluta. Och sen frågade hon om saker som hon hade sett.

Mäh!! Vilken fuling! Hon verkar inte vara en särskilt bra kompis.:meh:
 
Stör mig på att vi har vattenbrist och att en granne tycker att tvätta rent taket på hus modell större är lämpligt :/ alger på taket kan väl knappast påverka funktionen?
 
Jag stör mig på min kompis som olovandes passade på att snoka i min telefon när jag gick iväg. Och hon hade dessutom mage att fortsätta kolla i telefonen när jag var tillbaka och bad henne sluta. Och sen frågade hon om saker som hon hade sett.
Det där är en av anledningarna att jag oftast tar med mig mobilen eller låser den, har sån där kodlås för att komma in i den... men störigt av din så kallade "kompis"...:down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
219
· Visningar
9 442
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
111 064
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
22 108
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
123 292
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp