Jultråden 2022

Hämtade paket med de sista julklapparna nu. Så skönt! Hade velat fixa en till men kommer inte riktigt på vad. Har aldrig varit ute i såhär god tid dock så känner ingen stress över den.

Tänkte slå in dem när jag tagit in granen och pyntat den. Planerat till idag men glömde helt av det 😅 Troligtvis på torsdag, min sista lediga dag innan sista fulla jobbveckan innan jul 🥳 visserligen är det 7 dagars jobbveckor men ändå 😁
 
received_1327169751427747.jpeg

Vankas pepparkaksbak imorgon (torsdag). Gjort degen idag som ska stå kylen till imorgon.
:d
 
Min tur att tipsa om julmusik! The Real Groups skiva The World For Christmas är så jädrans bra! Jag är svag för acapella, särskilt när det gäller julmusik (Pentatonix är därför en annan favorit), och de gör verkligen himla fina arrangemang av välkända och mindre kända jullåtar :)
 
En kollega pratade idag en massa om en julkonsert hon varit på. Och jag blev så sugen på att gå på någon jag med. Få lite julstämning. 🙂
Så ska kolla upp om jag hittar någon som inte är fullbokad, gärna i en kyrka.

Jag var på en julkonsert i en liten kyrka förra helgen, det var så mysigt och massa julstämning! (gratis och behövde inte boka biljett) Så det ska nog bli jultradition här :)🎄 Blev inspirerad och ska kanske gå till någon kyrka på julafton också.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 479
Senast: Lingon
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 157
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 531
Senast: Imna
·
Övr. Katt Känns som jag försökt med allt, jag har tagit allt ansvar, bytt på lådan, jag aktiverar katterna, de får vara ute mycket på dagarna, men...
2
Svar
21
· Visningar
5 050
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp