Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnade. Inte sådär jätteroligt bitvis, vore bättre för utomstående om han skippat några av skämten men å andra sidan känner han nog sin mormor och det var med kärlek.

mvh knappt sett på Mello sedan hans "sång till Carina Berg" :rofl:
 
Lyssnade. Inte sådär jätteroligt bitvis, vore bättre för utomstående om han skippat några av skämten men å andra sidan känner han nog sin mormor och det var med kärlek.

mvh knappt sett på Mello sedan hans "sång till Carina Berg" :rofl:
Jag tyckte inte heller att den var jätterolig. Har insett att Björn Gustavsson nog inte riktigt är "my cup of tea"... Sången till mormor var nog helt okejad av mormor, tänker jag, så hon tog nog inte illa upp... :)
 
Lyssnade. Inte sådär jätteroligt bitvis, vore bättre för utomstående om han skippat några av skämten men å andra sidan känner han nog sin mormor och det var med kärlek.

mvh knappt sett på Mello sedan hans "sång till Carina Berg" :rofl:
Tycker inte det var jätteroligt men ser absolut inte att det skulle vara skäl till att göra någon upprörd heller.
 
Jag funderar på hur långt hår man behöver ha för att kunna göra den här frisyren...
 

Bifogade filer

  • 20240305_204535.jpg
    20240305_204535.jpg
    35,2 KB · Visningar: 39
Att jag skulle vilja rida mer men att det är svårt när jag har hund (som jag hoppas är med mig många år till ❤️). Samtidigt vet jag att massvis med hästägare även har hund.

Får se om jag klarar mig utan hund i sängen om sisådär en tio år, i så fall blir det nog mer hästar istället. Dock orealistiskt att jag någonsin ska ha råd att hålla mig med en egen, men det gör kanske inget.
 
Funderar på hur lång tid man ska ge en potentiell köpare att återkoppla innan man går vidare med personen som är nummer 1 i kön.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
5 892
Senast: Mia_R
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 762
Senast: tuaphua
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 189
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp