Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad märkligt att folk reagerar så. Varför skulle föräldrar inte få resa utan sina barn, om man nu vill det?
Jag utgår ju från att barnen tas omhand ändå av andra, om nu föräldrarna är bortresta av en eller annan anledning, alternativt att barnen är så gamla att de klarar sig alldeles utmärkt bra själva.

Håller helt med dig om att det är ett märkligt beteende. Kan inte skriva så mycket om det här men ja det är konstiga kommentarer jag får.
 
Varför människor försöker ge mig dåligt samvete för att jag kommer resa iväg utomlands utan barn?
I snart 20 år har jag prioriterat mina barn först och nu när jag fyller 40 så har jag valt att prioritera en resa för enbart mig istället för att åka runt med barnen på diverse dyra nöjesparker. Jag kommer Inte få dåligt samvete , snarare att jag tar avstånd från de vänner och bekanta som kommer med sina elaka kommentarer.

Märkligt. Är det människor i din absoluta närhet?
 
Hust nu funderar jag på om och hoppas att den bröllopsinbjudan som dök ner i postlådan häromdagen av misstag/okunskap inte innehåller klädkod. För ett bröllop utan klädkod betyder vell frakbröllop egentligen.
 
Funderar på om man kan tillfälligt sänka sin avbetalning till csn, utan att behöva "betala ikapp" det senare.
Man kan ju ansöka om att betala mindre, men då får man betala mer efter ett år ungefär. Kompensera liksom.
 
Funderar på om man kan tillfälligt sänka sin avbetalning till csn, utan att behöva "betala ikapp" det senare.
Man kan ju ansöka om att betala mindre, men då får man betala mer efter ett år ungefär. Kompensera liksom.
Det beror nog på din inkomst. En jag känner betalade ingenting på många år pga liten inkomst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
5 926
Senast: Mia_R
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 782
Senast: tuaphua
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 192
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp