Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast även om du betsar den så är ju stolparna fortfarande ljusa men jag tror det kan bli snyggt. Jag har ju gråa dynor/tygdetaljer på min och det gör en del för intrycket.Nya trädet uppe! Funderar på om det borde mörkbetsas eller nått, för att smälta in. Det är en mörk stuga, men ändå. Nu lyser det ju
Jag skulle så mycket vilja ha nått annat typ av träd, men inte hittat nått som passar ytan, katter med höftproblem och kinkig matte.Visa bifogad fil 81557
Fast även om du betsar den så är ju stolparna fortfarande ljusa men jag tror det kan bli snyggt. Jag har ju gråa dynor/tygdetaljer på min och det gör en del för intrycket.
Kör! Jag tror det blir bra med betsValde "vita" för att ev kunna betsa sen. Stolparna blir ju ljusa, som du säger. Men mycket av stugan har ju vita väggar och mörkt tak.
Sådär är min Lillkatt också, dock utan att bitasMegara är lite av en drama queen. Hon piper och bits innan jag ens hunnit närma tången till baktassen. Tar ett mjukt grepp, trycker ut klon och grrrr.
Sex st under kudden och han sover.Min lille PT/terrorist håller mig sysselsatt som vanligt med bollen. Jag har fem(!) gömda under kudden!![]()
Tillgivenhet och mys. Är lite som när katter tvättar varandra.Toni brukar slicka och snutta mycket på mina händer och armar. Någon sa att det betyder att katten då visar omtanke och gillar en. Jag är tveksam. Tror hon visar att hon äger mig. Vad tror ni?
Katter "markerar" sitt revir när de är nöjda med hjälp av körtlar i kinderna, ovanför ögonen och över hakan. När du ser en katt som gnider sig mot dina ben eller mot möbler lämnar den sin markering på en plats där den känner sig som mest bekväm.
Hade med kattlåda och vatten och mat.Någon här som har erfarenhet av att resa långt i tåg med katt? Rör sig om närmare 17 timmar.. Några tips?
Hade du såpass stor transportbur att du fick in en liten kattlåda i den?Hade med kattlåda och vatten och mat.
Funkade alldeles utmärkt