Köksdrömmar - erfarenheter sökes!

Tack för alla svar! Har missat att uppdatera. För att förtydliga: Vi köper inte nya vitvaror, vi har inte diskmaskin. En enda stor ho går således bort @Vallmo .

@fejt Vi har alltså minimalt kök så risken att vi försöker knö in en massa är obefintlig. Vi vill ha det som det är idag, men med nya luckor etc :).

En hel del annat har kommit i mellan (bla har min kille rest bort) så vi har tappat lite kökslust faktiskt. Men så fort vi vill göra nåt i framtiden kommer jag gå in och läsa här igen :). Så STORT tack för alla svar!
 

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för erfarenheter kring bänkskiva i kalksten? Vi har hela tiden varit inne på att vi ska ha en bänkskiva i kompositsten, tills...
2
Svar
35
· Visningar
2 455
Hemmet Ska byta bänkskiva i huset vi köpt och tänkte ta en från Ikea i år så ska vi göra en riktig renovering nästa år. Och ja bänkskivan måste...
2
Svar
32
· Visningar
3 943
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 458
Senast: Ullmerkott
·
Hemmet Jag skulle behöva lite hjälp och inspiration gällande tapeter till kök och vardagsrum i ett gammalt torp i Småland, och vad gör man om...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
16 206
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp