Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som gjort TS-uppgiften? Tycker att jag får väldigt låga värden, men så hade jag *host* problem *host* med glödande prov, trots noggrann bevakning vid mikron.
Men, om jag inte tinar det är det väl svårt att väga upp det? Eller gick det att dela upp det trots att det var fruset?
Boken, är den det stod att man skulle ha, jag minns inte vad den hette nu men det står på kurshemsidan tillsammans med några artiklar.
Utan glödande prov så fick även jag ganska lågt värde så det är nog rätt trotts allt.
Nej, jag hade tänkt göra det idag, men eftersom dottern är hemma och sjuk så vill jag inte ge mig på det hela. Just med tanke på ev. pyrande saker. Att sedan ha en fyraåring att hjälpa till när man inte är hundra på det som ska göras, ja då vill iallafall jag ha lugn och ro. Skulle kanske gå ut och ta en prov ur de egna balarna och se om det stämmer med analysens värden... Tycker nämligen att det ena känns torrare än vad analys Ts anger.
Jag hittar kapitlet med foderstatsberäkning, det har ju en egen rubrik i innehållsförteckningen men jag hittade inget om torrsubstans!