Bukefalos 28 år!

Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
att lägga in en motivering precis efter dl brukar godkännas. men nu är det väl försent :(

fast det känns ju mest fåningt?

Jag gick tillbaka och kollade reglerna och såg att det behövde finnas i röstinlägget så jag har gjort fel men att godkänna tillägg av motivering efterdeadline känns inte okej för mig? det blir en väldigt märklig hantering av reglerna?

Anledningen av regelns tillkomst är väl för att LL ska slippa leta efter teorierna för att kontrollera att det finns några
 
fast det känns ju mest fåningt?

Jag gick tillbaka och kollade reglerna och såg att det behövde finnas i röstinlägget så jag har gjort fel men att godkänna tillägg av motivering efterdeadline känns inte okej för mig? det blir en väldigt märklig hantering av reglerna?

Anledningen av regelns tillkomst är väl för att LL ska slippa leta efter teorierna för att kontrollera att det finns några
Äsch, det blir som det blir. Dag 4 blir ju oftast alla regler lite uppluckrade. :o
 
fast det känns ju mest fåningt?

Jag gick tillbaka och kollade reglerna och såg att det behövde finnas i röstinlägget så jag har gjort fel men att godkänna tillägg av motivering efterdeadline känns inte okej för mig? det blir en väldigt märklig hantering av reglerna?

Anledningen av regelns tillkomst är väl för att LL ska slippa leta efter teorierna för att kontrollera att det finns några
I nån diskussion kom folk fram till att fetning eller motivering som är redigerat är ok, framför allt för att det inte går att kontrollera på vilken sekund det görs. (Sen kan ju förstås LL i just denna lek ha annan åsikt.)

Men om inte din röst blir godkänd så blir ju knappast Qs röst det heller, så Ida lär ryka oavsett.
 
I nån diskussion kom folk fram till att fetning eller motivering som är redigerat är ok, framför allt för att det inte går att kontrollera på vilken sekund det görs. (Sen kan ju förstås LL i just denna lek ha annan åsikt.)

Men om inte din röst blir godkänd så blir ju knappast Qs röst det heller, så Ida lär ryka oavsett.
min röst gjorde varken till eller från som jag ser det - men jag reagerade på att det kom en sen ändring på idahoe från LenaH- och det ville jag visa- kan givetvis ha fel - men ville ändå visa vart jag står sas.
 
min röst gjorde varken till eller från som jag ser det - men jag reagerade på att det kom en sen ändring på idahoe från LenaH- och det ville jag visa- kan givetvis ha fel - men ville ändå visa vart jag står sas.
Men den hade jag ju aviserat kunde hända sen jag la min första röst?
 
Jag börjar nästan undra själv men när leken är slut lovar jag skicka över mitt pm där rollen står! :)
:D oavsett så kan ju ingen god veta om du är ond, så det är ju väldigt märkligt att rösta på dig när jag skrivit som jag gjort? även om du är ond så finns ju två till, varför välja den som faktiskt har något som talar för att den är god? jag fattar inte.
 
I nån diskussion kom folk fram till att fetning eller motivering som är redigerat är ok, framför allt för att det inte går att kontrollera på vilken sekund det görs. (Sen kan ju förstås LL i just denna lek ha annan åsikt.)

Men om inte din röst blir godkänd så blir ju knappast Qs röst det heller, så Ida lär ryka oavsett.

Står det inte när ändringar är gjorda längre? Då blir det ju knepigt.

Men för mig blir det konstigt om det är okej att kompletera efter deadline men folk tycker olika oavsett var det klantigt av mig att inte ha koll på reglen jag kunde ha förberätt en ändringsmotivering då(jag skriver som sagt långsamt så har svårt att hinna med det när det är dags att ändra)
 
Men kom igen, det var ju diskuterat i förväg?
jodå men jag blev spooky - du vet känslan när man inte vet vad man ska tro på? och jag ser det inte alls som omöjligt att LenaH och Idahoe är onda ihop - bara så det finns på pränt iom att jag behöver sova
Håller verkligen en tumme för att idahoe inte är god nu för då är det grattis onda som gäller (och det isf välförtjänt)
 
Står det inte när ändringar är gjorda längre? Då blir det ju knepigt.

Men för mig blir det konstigt om det är okej att kompletera efter deadline men folk tycker olika oavsett var det klantigt av mig att inte ha koll på reglen jag kunde ha förberätt en ändringsmotivering då(jag skriver som sagt långsamt så har svårt att hinna med det när det är dags att ändra)
nej, det står bara om de är gjorda ganska långt senare. jag antar att diskussionen som var då kom fram till detta var för att det inte går att kontrollera. men sen kan ju alla LL ändå ha sina egna regler.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 157
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 299
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 944
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 631
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp