Lobelias meditations och mindfulnesscenter (Ulvlek)

Röstlista DL4 - 21.30
17.19 cirkus röstar på Elo
19.43 karamelldrottningen röstar på Elo
19.53 Heffaklumpen röstar på karamelldrottningen
20.04 fio röstar på Karamelldrottningen
20.09 hemlig röstar på Karamelldrottningen
20.09 karamelldrottningen ändrar röst till fio


Elo 1
karamelldrottningen 3
fio 1


Karamell hade redan röstat en gång och eftersom tiden för redigering på @hemlig's inlägg gått ut så gör jag ett nytt för att inte hennes röst ska räknas två gånger :)
 
Använder denna text igen från mitt inlägg ovan.


Jag har hela tiden sagt att jag tror hemlig är god , dels pga vad som skedde i dl 1 och sen att hon inte hade problem att röständra för att samla rösterna. Men ändå mest för dl1. Jag röstade ju på madalitso mkt för att hon kom dragandes med att lyan räddat hemlig där och nu har även cirkus lanserat den teorin.

Elo tror jag kan vara siad av lyan.

Heffa god av skäl som alla sett

Jag vet min roll och sitter inte i lyan

Det lämnar bara cirkus och Karamellen kvar och eftersom vi måste samla rösterna så ..

fio röstar på karamelldrottningen
Sorry, missade eller glömde det :o

---------------------------------------------------------

Jag undrar för övrigt också varför @karamelldrottningen röstade på fio istället för på Elo, för att försöka rädda sig själv?
 
Jag tror inte att jag förstår riktigt, genom att så tvivel om vem? Dig?

Tror det hade varit enklare att så tvivel om att Elo är ond i så fall med tanke på att en del (mig själv inkluderad) redan funderat i de banorna...

Så tvivel genom att ändra rösten och att börja fundera om karamellen är god. Exakt så som skett nu.
Annars hade dom fått teoriat om Elo på ett övertygande sätt vilket är svårare. Just saying
 
Så tvivel genom att ändra rösten och att börja fundera om karamellen är god. Exakt så som skett nu.
Annars hade dom fått teoriat om Elo på ett övertygande sätt vilket är svårare. Just saying
Aha :idea:

Skyller på att jag inte har varit med tillräckligt länge för att veta (/förstå) allt sånt här :D :angel:
 
  • Gilla
Reactions: fio
Elo röstar på Karamelldrottningen

utifrån resonemang i inlägg 361 och för att samla rösterna (anledningen till karamell före cirkus)
 
Senast ändrad:
Röstlista DL4 - 21.30
17.19 cirkus röstar på Elo
19.43 karamelldrottningen röstar på Elo
19.53 Heffaklumpen röstar på karamelldrottningen
20.04 fio röstar på Karamelldrottningen
20.09 hemlig röstar på Karamelldrottningen
20.09 karamelldrottningen ändrar röst till fio
20.56 Elo röstar på karamelldrottningen

Elo 1
karamelldrottningen 4
fio 1
 
Röstlista DL4 - 21.30
17.19 cirkus röstar på Elo

19.43 karamelldrottningen röstar på Elo
19.53 Heffaklumpen röstar på karamelldrottningen
20.04 fio röstar på Karamelldrottningen
20.09 hemlig röstar på Karamelldrottningen

20.09 karamelldrottningen ändrar röst till fio
20.53 Elo röstar på Karamelldrottningen
21.13 Karamelldrottningen ändrar röst till hemlig


Elo 1
karamelldrottningen 4
hemlig 1
 
Röstlista DL4 - 21.30
17.19 cirkus röstar på Elo
19.43 karamelldrottningen röstar på Elo
19.53 Heffaklumpen röstar på karamelldrottningen
20.04 fio röstar på Karamelldrottningen
20.09 hemlig röstar på Karamelldrottningen
20.09 karamelldrottningen ändrar röst till fio
20.56 Elo röstar på karamelldrottningen
21.13 karamelldrottningen ändrar röst till hemlig

Elo 1
karamelldrottningen 4
hemlig 1
 
Karamelldrottningen verkar ha fått i sig för mycket vin i kväll - kanske inser hon att hon är illa ute., hon velar fram och tillbaks med vem hon ska rösta på. De flesta övriga verkar eniga om att hon är den minst nyttiga på kursen. Karamellen skickas genast till potatislandet för att plocka potatis. Inte ens det lyckas hon med, hon går vilse hamnar i köksträdgården och tittar förvirrat på rädisorna och undrar varför potatisen har så konstig färg och är så små.

Karamelldrottningen var ond fe
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 366
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 828
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 879
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp