Bukefalos 28 år!

Lobelias meditations och mindfulnesscenter (Ulvlek)

Vad menar du var poängen då? Att man måste byta röst på uppmaning av fio? Jag menar inte att Karamell nödvändigtvis måste vara god men jag tycker du tänker märkligt. För övrigt var hon inte ensam om att inte ändra rösten och om alla utom den siade ulven röstar lika ger det ju absolut noll.

Jag frågar igen vad var max manipulation? Extraröst + förhäxning + ev kompensation för hintning. Det hade kunnat göra ställningen 5-5 om kompr var en röst. Dessutom kanske Elo är ulv också och att ha ut henne i ett läge när kollegan är siad känns väl rätt korkat? Och då undrar jag hur du vet att kompensationen gör att det är lottläge? Den borde rimligen hamnat hos ulvarna tänker jag. Och sen undrar jag om du tror att brevis skickat paket till en ulv? Nejdu fio bättre kan du

Jag tänker att straffarbete innebär som det står i beskrivningen dvs att rösten inte räknas och hur många det var som drabbades av det har jag ingen aning aning om! Men det kanske du har? Du verkar ju veta att brevis röst inte hamnade hos en ulv heller?

Säg att det var 2 straffarbetare plus häxan och brevis röst hamnade fel , ja då har du ett lottläge helt plötsligt.
Du har nog läst slarvigt för jo... alla andra röstade på Olive förutom Olive givetvis och karamelldrottningen!
Att läsa slarvigt och inte hänga med är oxå ulvigt, alldeles för ulvigt för en god cirkus!

Röstlista DL3 - 21.30
12.02 Heffaklumpen röstar på Olive
13:06 karamelldrottningen röstar på Elo
14.57 fio röstar på Olive
18.25 hemlig röstar på Elo
Klara röstar på Olive
18.54 hemlig ändrar röst till Olive
18.54 cirkus röstar på Olive
Elo röstar på Olive
olive röstar på elo

Olive 6
Elo 2
 
Nu måste jag ge mig hemifrån och kommer därför rösta tidigt.
Jag tycker att Elo var lite för märklig idag när hon misstänkte hefffa - vad var det hon försökte få hända? Visst backade hon men blir man så ifrågasatt måste man nog backa, Dessutom undrar jag fortfarande vad som hände i DL1 och där känns elo väldigt nblandad. fio har jag också rätt skumma vibbar av, ffa hur hon kastar misstankar på mig och även hur hon tycker att karamell skulle ändrat sin röst trots att det såg solklart ut.

Excuse moí? Du är väl inte Elo? Vad hände nu?

Nåja, cirkus röstar i allafall på Elo idag

Kan ändra rösten om det framkommer nånting radikalt.
DL var 21:30 va?
Jag kopierade elos lista som postades tidigare. Så hennes mening kom visst med där. Men jag ska ha uppdaterat den så det borde inte så jag -Elo på den nu iaf :o
 
Jag tänker att straffarbete innebär som det står i beskrivningen dvs att rösten inte räknas och hur många det var som drabbades av det har jag ingen aning aning om! Men det kanske du har? Du verkar ju veta att brevis röst inte hamnade hos en ulv heller?

Säg att det var 2 straffarbetare plus häxan och brevis röst hamnade fel , ja då har du ett lottläge helt plötsligt.
Du har nog läst slarvigt för jo... alla andra röstade på Olive förutom Olive givetvis och karamelldrottningen!
Att läsa slarvigt och inte hänga med är oxå ulvigt, alldeles för ulvigt för en god cirkus!

Röstlista DL3 - 21.30
12.02 Heffaklumpen röstar på Olive
13:06 karamelldrottningen röstar på Elo
14.57 fio röstar på Olive
18.25 hemlig röstar på Elo
Klara röstar på Olive
18.54 hemlig ändrar röst till Olive
18.54 cirkus röstar på Olive
Elo röstar på Olive
olive röstar på elo

Olive 6
Elo 2
Om du nu är så att någon röst inte skulle räknas skulle det bli 2 till 5 röster? Fortfarande majoritet mot olive
 
Om du nu är så att någon röst inte skulle räknas skulle det bli 2 till 5 röster? Fortfarande majoritet mot olive



6 röster hade Olive minus häxan om den användes, minus 2 straffarbetare om det nu var det. Det är 3 röster kvar på Olive och om brevis råkat skicka en röst till lyan ja då har även Elo 3 röster dvs 3-3

Jag har ingen aning om vad som hände bakom kulisserna men detta kunde vara ett möjligt scenario och varför ens chansa om man är god?
 
6 röster hade Olive minus häxan om den användes, minus 2 straffarbetare om det nu var det. Det är 3 röster kvar på Olive och om brevis råkat skicka en röst till lyan ja då har även Elo 3 röster dvs 3-3

Jag har ingen aning om vad som hände bakom kulisserna men detta kunde vara ett möjligt scenario och varför ens chansa om man är god?
Matte har aldrig varit min starkaste sida. Tyckte mer att det var så många på olive redan och då jag tänkte att typ båda kan vara troligt onda tänkte jag mer skitsamma vem som åker 😅
 
fio är jag lite mer osäker på idag än vad jag var igår. Mest för att det känns som att hon trasslat in sig lite idag och cirkus verkar 'ifrågasätta' henne.

Nej jag har inte trasslat in mig ett dugg men självklart ligger det i cirkus intresse att ifrågasätta mig. Läs mina inlägg så ser du att det inte var så en sådan solklar Lynch som cirkus vill få det till.
 
Vad jag skrev i inlägget ovan dvs 341.
Tack! :)
Nej jag har inte trasslat in mig ett dugg men självklart ligger det i cirkus intresse att ifrågasätta mig. Läs mina inlägg så ser du att det inte var så en sådan solklar Lynch som cirkus vill få det till.
Nej, eftersom bara den eller de berörda får veta om straffet så är det omöjligt att veta hur röstningen verkligen låg till... det håller jag med om.

Men om det gör dig god vet jag inte. Vet inte heller om det gör cirkus ond. Men något säger mig att ni i alla fall inte borde sitta i lyan tillsammans för då hade ni kunnat ta denna diskussionen där. Och om det är så att lyan fick kompensation (tror någon av er nämnde det) och ni sitter i lyan tillsammans så borde ni inte ens behövt ha denna diskussionen...

Edit: ... eller så gör du och cirkus som du och LenaH gjorde en gång när ni misstänkte varandra till tusen genom typ hela leken och satt i lyan tillsammans även om typ alla trodde att ni omöjligt kan sitta i lyan tillsammans... :laugh:
 
Tack! :)

Nej, eftersom bara den eller de berörda får veta om straffet så är det omöjligt att veta hur röstningen verkligen låg till... det håller jag med om.

Men om det gör dig god vet jag inte. Vet inte heller om det gör cirkus ond. Men något säger mig att ni i alla fall inte borde sitta i lyan tillsammans för då hade ni kunnat ta denna diskussionen där. Och om det är så att lyan fick kompensation (tror någon av er nämnde det) och ni sitter i lyan tillsammans så borde ni inte ens behövt ha denna diskussionen...

Edit: ... eller så gör du och cirkus som du och LenaH gjorde en gång när ni misstänkte varandra till tusen genom typ hela leken och satt i lyan tillsammans även om typ alla trodde att ni omöjligt kan sitta i lyan tillsammans... :laugh:
Jag håller med dig här. Samtidigt är det två rätt vassa och envetna deltagare. Så alltså skulle ändå inte bli jätteförvånad om det var på något helt annat sätt. Jag vet ju inte men försöker vara lite försiktig med att rista i sten för tidigt
 
Jag håller med dig här. Samtidigt är det två rätt vassa och envetna deltagare. Så alltså skulle ändå inte bli jätteförvånad om det var på något helt annat sätt. Jag vet ju inte men försöker vara lite försiktig med att rista i sten för tidigt
Ja men precis! Igår ville jag ju sätta fio lite åt det godare hållet men idag vetitusan alltså, känner mig mest förvirrad om jag ska vara helt ärlig.
 
Frågan är vilka. Det borde vara två onda kvar i leken.
Håller med om att det borde vara två onda kvar - en vanlig ulv och en ond fe.

Enligt det cirkus (?) sa om LenaHs sista inlägg så borde fen redan förbrukat förmågan att titta på spioninfon. Så det den eventuellt kan ha kvar är att förtrolla någon och att sia någon...
 
Håller med om att det borde vara två onda kvar - en vanlig ulv och en ond fe.

Enligt det cirkus (?) sa om LenaHs sista inlägg så borde fen redan förbrukat förmågan att titta på spioninfon. Så det den eventuellt kan ha kvar är att förtrolla någon och att sia någon...

Jag tror dom har siat och att dom vill driva dit och med dom gissar jag på cirkus och Karamellen.
 
Ponera att Elo är god vem misstänker du mest då?
Om det blir ett drev mot Elo ikväll och hon lynchas (och är god) så skulle jag vara misstänksam mot cirkus som la första rösten på henne.

Men jag vet inte hur det säger att cirkus är ond eftersom vi (eller i alla fall inte jag) varken vet om cirkus eller Elos roll...
 
  • Gilla
Reactions: fio

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 840
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 400
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 261
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp