Bukefalos 28 år!

Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Neej, det var ju kul att SVT lät honom vara med för att driva med hela historien :D

Nej inte ett dugg roligt. Är nästa steg att låta någon dömd för misshandel stå där med en skylt för att "driva med hela historien"? Eller skulle det vara roligt för att den dömde är någon som har en massa pengar..

kl

Ingen har varit särskilt bra hittills! Och Linus var nog sämst..
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

*Kl*

Linus var en besvikelse. Dessutom är jag alltid tveksam till sentimentalitet i dessa sammanhang.
Elisas låt var förvisso klatschig men alldeles för klämkäck.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Jag har dock missat historien alla pratar om - kan någon uppdatera mig?
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Knapp

Men vilka hemska bidrag, INGEN som varit sådär jättebra än!:(
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Nej inte ett dugg roligt. Är nästa steg att låta någon dömd för misshandel stå där med en skylt för att "driva med hela historien"? Eller skulle det vara roligt för att den dömde är någon som har en massa pengar.

Väldigt off topic men okej. Jag finner hela historien löjeväckande. Dels hans agerande. Dels att det togs så långt som det gjorde. Uppenbarligen är jag inte ensam om att tycka så.
Vem som har pengar eller inte är tämligen irrelevant.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Alltså, som han låter tror jag inte ens han tog sig in i taxin. boom boom boom, did it did it did it... glömde dom bort vettig refräng???

/Lavinia
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

och där trillade polletten ner... :o

Väldigt off topic men okej. Jag finner hela historien löjeväckande. Dels hans agerande. Dels att det togs så långt som det gjorde. Uppenbarligen är jag inte ensam om att tycka så.
Vem som har pengar eller inte är tämligen irrelevant.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Jag känner också att jag har missat något här.


Annars får jag säga att jag inte är sådär väldigt imponerad hittills, mer än av Anders och Nour. Jag tycker de sköter sig fint i det stora hela :)
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

och jag tycker bara det är fånigt att de ska försöka skoja till det med en massa krystade skämt...
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

I korthet (baserat på Sydsvenskans artiklar om saken): Hemglass lovar Percy att de inte ska spela sin trudelutt på hans gata. En sommarvikarie på Hemglass missar den informationen och spelar trudelutten på hans gata. Percy tar då en borrmaskin och borrar hål i ett av Hemglassbilens däck.
Förnekar först det hela men erkänner senare. Historien gick till Malmö Tingsrätt och där dömdes han för skadegörelse, 100 dagsböter à 1 000 kronor.
 

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 309
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 813
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 668
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 216
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp