Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 3

Jag vet inte ... Men. Jag tycker att mello med Nour är absolut bäst när hon får hänga med sina komikerkompisar.

Då är hon verkligen lysande. Musikerna är bra samarbete med men jag Nour är duktig på jättemycket , men ingen musiker. Det är inga problem med den kommentaren, jag har alltid hållet på med hästar och musik, amatörmässigt, men i mitt hjärta är jag hästmänniska, min gubbe hjälper mig med hästarna och älskar det, fast han är musikmänniska.

Jag röstar för Mer av stå-upp-komikerna tillsammans med Nour och mer dåliga och bra skämt i Melodifestivalen. Nour är en unik talang, väldigt liknande Filip och Fredrik tycker jag, fast olika. De har alla tre ett annat sätt att tänka eller vad är det? Berätta gärna för mig.

Blandar du ihop Nour och Gina? :confused:
 
Jag vet inte ... Men. Jag tycker att mello med Nour är absolut bäst när hon får hänga med sina komikerkompisar.

Då är hon verkligen lysande. Musikerna är bra samarbete med men jag Nour är duktig på jättemycket , men ingen musiker. Det är inga problem med den kommentaren, jag har alltid hållet på med hästar och musik, amatörmässigt, men i mitt hjärta är jag hästmänniska, min gubbe hjälper mig med hästarna och älskar det, fast han är musikmänniska.

Jag röstar för Mer av stå-upp-komikerna tillsammans med Nour och mer dåliga och bra skämt i Melodifestivalen. Nour är en unik talang, väldigt liknande Filip och Fredrik tycker jag, fast olika. De har alla tre ett annat sätt att tänka eller vad är det? Berätta gärna för mig.
Gina Dirawi. Nour el Refai är inte med i Mello.
 
De har alla tre ett annat sätt att tänka eller vad är det? Berätta gärna för mig.
Ingen aning. Men olika är de.

Jag drar inte ens på¨munnen åt dem. Filip och Fredrik för mig att må lite fysiskt illa eftersom jag tycker de är så genuint dåliga. Petra Mede likaså. Nour kan vara lite underhållande men jag blir lite obekväm med henne också.

Jag tror jag saknar värme? Att de är så sarkastiska mot varann. Levde jag med en människa så betedde sig så skulle jag gå under tror jag.

Jag älskar humor med värme och intelligens. Eller snarare intelligens som är på min låga nivå då :D
 
Överlag tycker jag nog att det här var den bästa deltävlingen hittills! Flera bra låtar som man inte skäms över :rofl: Inte skyhöga förväntningar :D
Håller med ;)
Vi satt förvånade i tv-soffan och undrade varför Christer hade satt alla dessa hyggliga låtar tillsammans i en deltävling :confused:

Jag tyckte om nr.1 och är glad att hon gick vidare till andra chansen men hade hellre sett henne än Oscar direkt till final...
Ja, jag gillade inte Oscar särskilt mycket :p och ja, jag gillar Afrikanska toner... :love:
Varning till alla som kör Afro eller Zumba - den låter kommer att köras sönder big time O_o

P.s Vilken otrolig röst hon har Lisa Ajax :love:
 
Ingen aning. Men olika är de.

Jag drar inte ens på¨munnen åt dem. Filip och Fredrik för mig att må lite fysiskt illa eftersom jag tycker de är så genuint dåliga. Petra Mede likaså. Nour kan vara lite underhållande men jag blir lite obekväm med henne också.

Jag tror jag saknar värme? Att de är så sarkastiska mot varann. Levde jag med en människa så betedde sig så skulle jag gå under tror jag.

Jag älskar humor med värme och intelligens. Eller snarare intelligens som är på min låga nivå då :D
Hehe , vad är då humor, på " din nivå", Hö, Hö, hehe. . .? Jag tycker hon är både duktig och rolig men som sagt bäst ihop med olika komikerkolleger.

Förutom det var andra delfinalen , väsentligt bättre generellt. Degerforsaren var imponerande, han får väl en massa fotbollsröster plus värmlandsröster. Oscar zia och Lisa Ajax förtjänar verkligen båda en plats i finalen, proffs alltså, så duktiga.
Gina Dirawi. Nour el Refai är inte med i Mello.
Jag menar Gina dirawi, äsch jag ser inte skillnad på Stefa löven och Jimmie Åkesson heller, mitt fel. Jag vet, nya glasögon, Jepp ska boka tid idag :- p har tänkt på det hela helgen för glasögonen dog i fredags.
 
Hehe , vad är då humor, på " din nivå", Hö, Hö, hehe. . .? .
Jag har grubblat hela morgonen och kan inte få ihop hur "humor med värme och intelligens." kan bli höhö och hehe?

Dessutom har jag talat om just Nour och Petra. Eftersom det var dem du nämnde i inlägget.
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 318
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 531
Senast: Halcyon
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 340
Senast: Scata
·
Äldre Ja ni läste rätt!! Det är dags för den SISTA deltävlingen i melodifestivalen 2018! :nailbiting: Det är med skräckblandad förtjusning...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 930
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp