Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 3

Jag och partnern gillade SaRaha :). Det är minst sagt ett bra betyg när det kommer från musiker-partnerns sida, att han inte får akut ont i öronen av en låt i musikfestivalsammanhang :D!
 
Sånt kan mitt tondöva sinne inte bedöma men det stämmer säkert. Varför väljer man en låt som man inte hanterar fullt ut? :confused:
Jag tror definitivt att han skulle klara av låten om han bara höjde den. Tyvärr envisas vissa med att sjunga låtar som är för låga för att de tycker att rösterna blir "snyggare" då. Men det blir inte snyggt när det blir surt istället. Ace Wilder gjorde samma miss under första deltävlingen.
Som @Galant säger så kan nervositet spöka till det ordentligt också.
 
Egentligen klarade ju inte Måns av Heroes förra året heller. Början var ju riktigt sur varje gång. Men det gick ju rätt så bra för honom ändå. :p

Edit: Klarade inte av som att i låten skulle behöva höjas. :)
 
Senast ändrad:
jag såg hela omgången och den var inte bra.
Sämst var SMILO - helt gräsligt på alla sätt. Falsksång och några DJ som hade ingen funktion. Hemskt dåligt på alla vis, texten var vedervärdig, näst sämst var han med tjejen som ålade runt; Boris nånting - jag håller med den som sa något om tjejer i tajta kläder som ålar - fyfan. De dansarna hade ju sämsta koreografin.
 
Inte så förvånande att Oscar gick vidare, även om jag inte var så säker på att det skulle bli direkt till final.
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 318
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 532
Senast: Halcyon
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 341
Senast: Scata
·
Äldre Ja ni läste rätt!! Det är dags för den SISTA deltävlingen i melodifestivalen 2018! :nailbiting: Det är med skräckblandad förtjusning...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 932
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp