Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 3

Oscar Zia känner jag till men minns ingen tidigare låt. Troligen inget gott tecken.
SaRaha har jag absolut ingen aning om vem det är.
After Dark är för min del inget bidrag med vinstmöjlighet men jag hoppas på en bra show. Deras melodifestivalbidrag i modern tid har jag glatt trallat på.
Lisa Ajax vet jag har vunnit Idol. Det innebär dock inte att jag har koll på någon låt.
Boris René känner jag inte till.
Inte heller SMILO.
Swingfly känner jag igen eftersom det här i tråden har nämnts ett tidigare bidrag. Jag var inte så imponerad då och lär väl inte bli det nu heller.
 
Har förhandstittat. Oväntat bra startfält! Men oväntat tråkig Oscar Zia.

Jag gillade Smilos och Boris Renés låtar, så här vid en snabbtitt. Och den coola blonda tjejen med afrolåten. Och Swingflys låt. Och Lisa Ajax röst.
 
Har förhandstittat. Oväntat bra startfält! Men oväntat tråkig Oscar Zia.

Jag gillade Smilos och Boris Renés låtar, så här vid en snabbtitt. Och den coola blonda tjejen med afrolåten. Och Swingflys låt. Och Lisa Ajax röst.

Tänk vad olika man kan vara, jag gillade inte alls förhandstittarna, det var inget som jag fastnade för direkt. Så det blir spännande om jag hinner ändra mig till på lördagkväll
 
Grill &vitlökchips och vitlöksdip!! Ev lite Marabou helnöt också.

Utmärkt val av chips! Det är en av mina favoriter (tillsammans med Sourcream&spanish pepper och Chipotle&chili). Jag brukar dock kombinera med cheese&chili-dip som jag tyvärr inte tror finns längre :cry: Numera får det bli vanlig gräddfil med pressad vitlök i.
 
Vad tänker mina med-tittare snacksa på ikväll? Jag funderar på chips men har ännu inte bestämt vilken smak.
Bästa blandningen!

Nutisal.jpg
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 356
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 668
Senast: Halcyon
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 476
Senast: Scata
·
Äldre Ja ni läste rätt!! Det är dags för den SISTA deltävlingen i melodifestivalen 2018! :nailbiting: Det är med skräckblandad förtjusning...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 993
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp