Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 3

Om jag struntar i att jag inte förstår texten i första låten så gillar jag den. Eller ja, jag gillar framförallt hur hon ser ut (och hennes kläder!).
 
För alla som lyssnar på deras tramsiga prat: mina första 18 år i livet så bodde jag i just Finspång :D Mina föräldrar bor kvar där och jag känner typ halva kommunen. (Och den andra halvan känner antingen till mina föräldrar eller min gammelponny, som faktiskt inte bott där på mer än fem år :rofl: )
 
Och nej, deras prat var galet stelt och jobbigt :yuck:

Dessutom skäms jag över att jag tycker att Henrik på något vis är lite hunkig. Bara utseendet dock eftersom jag tycker att han är tämligen avskyvärd i övrigt.
 
Alltså, nej, jag gillar inte(!) andra låten. Jag gillar inte alls uppträdandet, är allergisk mot den typen av uppträdande, gillar inte hur allt låter heller och blir allmänt less på allt.
 
Hur i hela universums mu kan någon ha kommit på tanken att låta Henrik vara med? Jag tål honom inte! Jag trodde att jag hade svårt för Gina, men alltså, hon är ju tokbra och helt fantastisk i jämförelse med honom... Gah!
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 356
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 668
Senast: Halcyon
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 476
Senast: Scata
·
Äldre Ja ni läste rätt!! Det är dags för den SISTA deltävlingen i melodifestivalen 2018! :nailbiting: Det är med skräckblandad förtjusning...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 993
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp