Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2017 - Deltävling 2

Jag brukar inte gilla Mariettes låtar men det här var inte riktigt lika illa som vanligt. Det var ganska intetsägande men den störde mig iaf inte :p
 
Mamma skakade på huvudet och sa "en sån här tomte kan vi ju inte skicka ut i Europa!" om Pontare :rofl::rofl::rofl:

"Han kan sjunga karln, men han behöver en stylist" kom det sen också :D
 
Var det bara jag som reagerade på att Etzia tydligen ska jobba aktivt för att musikbranschen inte ska vara så mansdominerad, men ändå bara har manliga låtskrivare? Eller missade jag något? :p

(Förövrigt avskyr jag låten, framträdandet och sångrösten...)
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 930
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 165
Senast: voltis
·
Tjatter Höll på att glömma veckans viktigaste tråd! I morgon är det ju den sista deltävlingen för i år, vi kommer göra de sju sista bidragen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
10 682
Senast: Lavine
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 365
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp