Melodifestivalen 2022 - Deltävling 3

Barnet har varit orimligt taggad hela dagen på Mello men hon somnade precis i soffan. Har inte bestämt mig än om jag ska väcka henne eller låta henne sova för natten.

Vi ska äta chip. Någon med parmesansmak och en sort med gräddfil och lök.
 
Tribe Friday har visst också kopplingar till släkten (min kusins pojkväns bror är med i bandet) så blir väl en extra tumme för dem!
 
Alltså... Antingen är manuset bedrövligt eller så är blonda programledaren pisstråkig. Kul är det i alla fall inte :meh:
 
Första låten var bättre än jag tyckte vid snabblyssningen. Den har sina poänger. Ingen vinnare men kommer nog spelas i sommar
 
Reagera också på Malins klänning )som ju är SKITSNYGG) !!!

Första låten ... Okej en regnbågsfärgad nånting... Poppig... Med bra beat ... Men kan ändå inte bestämma mej om den är bra eller dålig liksom ...
 
Lance... Nope nej nada inte min grej alls... Och sjunga är inte riktigt hans grej... Eller typ "han sjunger hellre än bra" Med det sagt finns det ju massor med artister som gör fullsatta konserter trots att de inte kan sjunga ... (UTAN MEJ) ...
 
Lisa M ... Vilken sjukt skön låt... Men är det en vi ska skicka till Eurovision ? Eller jo det kan vi ju förståss om vi inte vill vinna ... Men bra är den men försvinner i mängden... Kommer ha glömt den redan efter nästa låt ..
 

Liknande trådar

Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
1 903
Senast: voltis
·
Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 224
Senast: MJLee
·
Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 811
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 192
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp