NH, behövs inte alltid eller?

jag tog bort den biten ur mitt inlägg för att inte snurra till det ännu mer. Du ÄR otrevlig du med.
Läs de sista inläggen du skrev så ser du.
Sen uppfattas det ännu mer otrevligt när man skriver femton utropstecken och lika många frågetecken efter sina meningar. Läs på lite om netiquett och svensk grammatik så slipper du kanske konfrontationer av den här sorten i fortsättningen. (tips i all välmening.)
 
Nej jag är inte ett dugg otrevlig och att skriva!!!!!!!!! efter en mening är inget otrevlig så som är JAG otrevlig!!!??????? det är bara ett sätt att visa att man inte förstår vad du grundar dom påståendena på!
Vad det har med otrevligheter att göra vet jag inte vad du har fått ifrån.

Och ja jag läser mina inlägg om och om igen och kan förtfarande inte förstå vad du grundar på att jag nu är otrevlig? :confused:

Tycker det nästan är du som bör lära dig vad olika tecken är till för och vad dom betyder och inte TRO vad dom betyder eller tycka!!
 
Så storsint av dig att plötsligt "ta parti" för den du hackat på i inlägg efter inlägg här på buke. Du behöver dock inte göra det eftersom jag har förklarat och ursäktat vad jag ska.
 
:crazy: Egentligen hatar jag att erkänna det, och även om jag fortfarande inte tycker att det Snuffsan skrev var så kul så börjar jag känna en viss förståelse för det nu.....
 
suckar även vuxna blir vuxna en dag(hoppas) nä nu ska jag in i verkligheten och ta an den stoora stryk högen(blää) men ett ont måste. Så nu beger jag mig med tunga steg mot den och tackar för mig
 
suckar det är ju detta jag menar att så fort folk inser att dominte har hållande argument blir dom otrevliga.Såå typiskt tjejer..... Du sa det ju själv att du inte riktigt viste varför du tyckte jag var som en 13 åring. nästa gång du tror något se till att ha hållande och klara argument inann du öppnar din mun.Att säga nja jag vet inte vad det är som gör att jag tycker du är 13 år du bara är är INTE etthållnart argument!

Undrar just för stunden vem som beter sig som en 13 åring!! :angel: :rofl:
 
Åhhh så gått=) jammi tja jag får väl klara mig på mitt 4 kilo godis som ligger i skålen på rumsbordet efter resan till Danmark.

Nä nu får jag bege mig till strykhögen byebye så länge=)
 
Jo då det förstår jag jag förstår inte vad hon försvarar mig för??
Tydligen är det något snuffsan sa och jag tycker inte det var något och be om ursäkt för och det sa jag!

Sedan POFF var jag nu helt plötsligt otrevlig från det att hon nu försökte försvara mig snacka om humörsvängningar=) här går det fort omman ska hänga med0)

Men fyyy på mig jag skulle ju stryka jöö... hm sitter jag här kommer ju inget bli gjort*slå på fingrarna*=) :)
 
Nu missförstod du nog mig.
Jag tar inte parti för Atös. Inte alls. Och det var mig du kallade lynchmobb, inte henne. Det är det som jag vill ha en ursäkt för.
 
Missförstå mig rätt, jag har inga problem alls att erkänna att jag haft fel, men just vad gäller dig kan jag inte se vart det felet skulle vara? Du HAR ju hackat en del på den här användaren?
Jag tycker inte det är ok att hålla på sådär oavsett hur gammal användaren är. Tänk om någon jämt och ständigt skulle angripa dig, vad du än skriver? Som ser minsta chans att sätta åt dig ordentligt och gör det jämt och ständigt? Jag lovar att jag hade blivit heligt arg på den personen också om jag hade sett det.
Jag har själv blivit mobbad som barn och därför reagerar jag väldigt kraftigt när jag ser såna tendenser.
 
Så du kan aldrig någonsin hålla med eller ta parti för någon du tidigare varit oense med???

Strider det mot dina regler på något sätt??
 
Jag har inte "sett minsta chans att sätta åt Atös ordentligt". Jag skrev :

Så du menar att han blev så avundsjuk på de andra hästarna att han gav sig på dom? :rofl

Atös fattade ironin och skrattade åt det. Du håller på och kallar mig lynchmobb osv. Och lyckas rejält med att förolämpa Atös i tråden dessutom. Också är det JAG som gjort fel??? Det är DU som hoppat på både Atös och mig den här gången, inte jag!
 
Faktum är att det faktiskt är fel att skriva så många utropstecken eller frågetecken. Det finns inte i svenska "språket". Man skriver med ett ! eller ett ?
Det betyder absolut inte att *man inte förstår vad man grundar dom påståendena på!* (som du skrev) Det måste du hittat på själv.
 
Nejdå, tvärtom. Jag håller mig till sakfrågan, istället för att vända kappan efter vinden beroende på vilken användare som sagt vad.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hejsan, Jag läser ofta här på forumet och jag vet och förstår att man ska låta sin häst "bo" in sig när den får nytt stall, ny ägare...
2
Svar
20
· Visningar
2 796
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
43 997
Senast: Efwa
·
Hästhantering Hej allihopa! OBS: JAG ÄR INTE INTRESSERAD AV ATT FÅ HÖRA FRÅN NÅGON ATT JAG SKA "GE UPP" OCH SÄLJA HONOM OCH KÖPA EN ANNAN HÄST. JAG...
2
Svar
25
· Visningar
5 236
Senast: Maaddeh
·
Hästvård Jag tar historien från början. Förra sommaren var jag med och red in en häst, fastnade så för den att det slutade med att jag köpte...
Svar
4
· Visningar
2 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp