Ovanliga/udda färger?

Sv: Ovanliga/udda färger?

Här är vår nya kisse! Vad kallas hans färg? :D
Billy
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Skulle kalla honom blå, eventuellt är han silver oxå, är han nästan vit runt rumpan (hålet :o ) och i hårbotten bakom öronen så kan du nästan räkna med att han är silver också...
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Tack! Han är nog inte silver, är mer beige vid rumpa och öron än vit!

Din var superfin förresten, Norsk skogkatt? :love:
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Amberfärgen i Skogisvärlden är inte ny,möjligen godkännandet. Finns en tolv år gammal hona uppåt landet med just färgen amber. :angel:
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Min grå på bilden är iofs rätt ovanlig färg. På just denna ras är den vanlig, men den är extremt ovanlig på t.ex huskatter.

mys1.jpg
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Fast det är ju först nu man fått kläm på vad det är för färg. Den har ju kallats golden bl.a innan.
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Jepp! Skogisar för hela slanten :love: :love: :love:
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Nä, jag menade ju givetvis att den var ny som godkänd ras :D
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Vi har en bruntabbykille. Kanske inte så ovanligt, men man ser det heller inte varje dag (varannan ungefär då vi har en likadan kille i området... :D )

Ozzytabby1.jpg


Ozzytabby2.jpg


Ozzytabby3.jpg


Slutligen var jag bara tvungen att slänga in denna bilden med så han ser så nöjd och glad ut i mitt knä... :angel:

Ozzytabby4.jpg
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Ja, nöjd och glad var ordet :rofl:

Snarare "vem f*n har lurat i henne att jag är nån fjantig ragdoll" :D
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Missen ser ut att ha det jättegott där den ligger :love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 351
Senast: Puffindog
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 292
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 523
Senast: Madalitso
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 830
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp