Ovanliga/udda färger?

Sv: Ovanliga/udda färger?

javisst! ska jag pm.a min mailadress?
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Här är min lustiga sköldpadda!

f24c4d83.jpg


Grannen utbrast "Vem har satt fel svans på den där katten?" när han såg henne första gången :D
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

ser ut som om hon har en tår som rinner från ögat,,jättegullig :D
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

:D Ja, det ser ut som om det rinner från ögat och ner.

Flera besökare har försökt stryka bort den där fläcken nedanför ögat då de trott det var smuts :p ...
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Tack :bow:

Efter noggrant studerande, nej, hon har nog inte silver...så då borde hon vara svartsköldpadd tigré?

Ja hon är jättefin, syskonen med, de har ett rött skimmer i ansiktet allihop men inga fläckar, bara tigré. Den ena är jätteljus i ansiktet, mot cremehållet..jättefin :love:

Mamman här är vit sköldpadda och pappan är..ja..kanske ska jag sätta in en bild på honom med, för han är intressant!!! Han ser ut som en cremetigré men har sedan han föddes ett lila skimmer över sig från vissa vinklar... :love:

*Ut och jaga pappan* :D
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Då kan HAN vara X färgad eller Amber som det ju heter...skall hitta andra fina exempel på "luriga färger,,detta var ju kul :D
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Ska genast öppna en burk tonfisk för då kommer han på studs... :D

*Beredd med kameran*

:D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ovanliga/udda färger?

Man kan inte tro det är samma katt, så vacker som han är idag :love:

På denna bilden är han bara en stor näsa... :D
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Glömmer ju att jag skall jobba också, hihihi

Vore kul att se en vuxenbild på honom.
Har tonfisken inte utövat sin lockelse ännu???
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

MissDaisy skrev:
Glömmer ju att jag skall jobba också, hihihi

Vore kul att se en vuxenbild på honom.
Har tonfisken inte utövat sin lockelse ännu???

Näe..han brukar komma som ett skott... :p Kanske ligger han i höet..ska gå och leta lite... :idea:
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Har bara dator på jobbet, fångar du honom på bild kan jag lägga in honom på måndag, nu är det snart dax å göra helg :D
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

MissDaisy skrev:
Här kommer bilder på en hane som är reggad svartsilver spotted men hans ägare kommer att få honom färgbedömd framöver för han ändrar ibland färg och skimrar precis som Carola Lind beskriver om sin hane
Bild 1 kattunge:
http://i7.photobucket.com/albums/y254/linmer/14 dagar/zaffis2.jpg

Bild 2 vuxen:
http://i7.photobucket.com/albums/y254/linmer/14 dagar/saffis422.jpg

Han har en väldigt spännande färg tycker jag och i hans blodslinjer finns amberkatter.
Gud vilken vacker :love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 351
Senast: Puffindog
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 290
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 516
Senast: Madalitso
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 830
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp