Ska kolla vad Q har skrivit, men jag tänker som Snurrfian. Q skulle inte offra sig på det sättet om hon inte vore säker på Caisa. Det var ett tydligt utpekande och hon bekräftade att det var meningen att rösta på det sättet också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det gör det ju svårare för ulvarna att låtsas vara någon annan, för de måste då skriva något som kan kopplas till en annan likväl som till en själv. Det tycker jag gör att det känns troligare att Q har dragit rätt slutsatser utifrån sin infromation.Stämmer. Den ska vara sann
...hur vet du att lyan blivit avlyssnad...?![]()
Spann vidare på teorin - alltså om lyan vore avlyssnad så vet de om det. De skriver meddelandena.
Tycker du att det känns troligt att Q skulle skriva som hon gör om hon inte hade haft någon slags info? Sen kan hon visst ha blivit lurad, men något gör att hon väljer att offra sig själv istället för att rösta på EmmaN och lägger sin röst väldigt tydligt på just dig... Det gör helt klart att du ser mer misstänkt ut än EmmaN just nu.
Det är bara att läsa rollbeskrivningen!
Lyan fick ju skicka in sina meddelanden - så de lär ju vara medvetna om ifall de är avlyssnade.
Och det gör det ju svårare för ulvarna att låtsas vara någon annan, för de måste då skriva något som kan kopplas till en annan likväl som till en själv. Det tycker jag gör att det känns troligare att Q har dragit rätt slutsatser utifrån sin infromation.
Q måste haft en anledning för sin röst idag. Blir till att hålla extra koll på Caisa imorgon, hon lär ju vilja bevisa sin ev oskuld om hon inte är ulv.
Försök merÄr det inte det jag försöker göra redan nu?!![]()
Och vad det gäller den blinda, om den valt att avlyssna ulvarna kommer den raden som ulvarna skickar till den blinda också med i spioninfon?
I så fall kan även en sådan rad läggas till i listan, förutsatt att den blinda valt att lyssna i natt
Och det kan ju - tillsammans med lynchresultatet - tolkas som en bekräftelse på att hon lyssnade inatt.Möjliga spionrader:
ängeln skyddar xxxx
Den blinda avlyssnar ulvarna ( om den gjort det valet)
copycat väljer att spela som xxxxx
ulvarna käkar xxxx (?) ( Habina borde ju dock vetat att hon var tjuvad så de gjorde kanske inget käkval? )
Jag tror inte att q hade sparat på sina avlyssningar - hon är också en för rutinerad spelare för att ha misstagit sig. Tror jag.
@CaisaLundblad - även spionen kan veta att lyan är avlyssnad om den fått den raden - och i värsta fall även copycaten om den valde spionen att copycatta
Gjorde en snabb sökning och Q verkar inte ha skrivit jättemycket...
Men detta skrev hon:
Och det kan ju - tillsammans med lynchresultatet - tolkas som en bekräftelse på att hon lyssnade inatt.
I övrigt skriver hon en del om copycaten och vad den kan ha valt...
Försök merMen inte för mycket, jag har bara mobilen till imorgon kväll
![]()
Visst kanske det inte är omöjligt att få till tvetydiga meddelanden, men med tanke på Q's uppoffring så tror jag att hon kände sig säker på att du är ulv. För hon verkade inse att hennes död skulle sätta oss på jakt efter dig - vore hon tveksam så tror jag faktiskt att hon räddat sig istället.mhm... du lät väldans säker...
Jag har aldrig haft några större misstankar mot EmmaN, så det köper jag absolut att ni tycker att jag är.
Jag vet heller inte varför Q gjorde som hon gjorde. Möjlgen om hon har avlyssnat någon har ulvarna sagt nåt som är sant men som är svårt att härleda till någon specifik - och hon missförstod och trodde det var mig det handlade om. Gissningsvis försöker ulvarna göra det så svårt som möjligt och säga tvetydiga grejer.
Jag har svårt att tro att hon skulle sparat på lyssnandet.
Hon röstade också jättesent och hade i princip bara teorier om en - jag tror hon var säker på sin sak.
Ja, jag håller med om det.Jag har svårt att tro att hon skulle sparat på lyssnandet.
Hon röstade också jättesent och hade i princip bara teorier om en - jag tror hon var säker på sin sak.
Nej, det tror inte jag heller egentligen. Men man VET ju inte säkert om man inte är Q eller ulv, eller ja som du säger. Spion eller copycat. Förutsatt att de fått den lottade raden också.
Lek med tanken att Q hade fel. Jag fattar hur det ser ut. Men gör det ändå. Jag är nu ett enkelt offer för ulvarna för morgondagens lynch. Och det är svårt att värja sig mot "någon annan trodde du var ond".
Visst kanske det inte är omöjligt att få till tvetydiga meddelanden, men med tanke på Q's uppoffring så tror jag att hon kände sig säker på att du är ulv. För hon verkade inse att hennes död skulle sätta oss på jakt efter dig - vore hon tveksam så tror jag faktiskt att hon räddat sig istället.