Sommar lov

Jag vill bara skriva lite här för jag har ganska så mycket ensam känslor och då känns det som det iallafall hjälper lite att skriva här till er ❤️ För jag vet att det finns många här som bryr sig även fast jag kanske inte märker det alltid. Men då vill jag iallafall skriva ❤️
Men ja jag kan börja med att jag vet att mamma har berättat om det som hände. Så det be höver jag kanske inte förklara nånting om.
Och i fredags så var det skol avslutning. Och jag var med på den som var mitt mål så jag klarade iallafall det. Så nu är jag KLAR med grund skolan som känns helt o verkligt och konstigt. Och lite jobbigt för jag kommer ändå sakna skolan och lärarna och klassen och allting även fast jag inte var där så jätte mycket.
Men jag gick ju i en liten grupp och både min pojk vän och min kompis gick också i den och det kommer jag sakna. Och att då träffade jag han varje dag i skolan iallafall för personalen här tycker inte att jag ska um gås med han för mycket utan att jag ska ha energi för annat också och att det inte är så bra att bara um gås med en enda person helatiden. Och jag fattar väl lite hur dom tänker men ändå inte för att det laddar ju upp mitt batteri också. Och jag träffar ju domandra här varje dag så jag tycker inte att jag BARA um gås med han iallafall.
Men jag vet inte hur det blir i sommar iallafall. Och ridningen är sista gången på tisdag sen är det sommar uppe håll. Och domflesta tycker nog att det är skönt med sommar lov men jag tycker bara att det känns som hur lång tid somhelst och INGET kommer hända. Så för mig så känns sommaren som en jätte lång jobbig tid bara. Men det är väl mera possitiva saker som kommer hända också men det känns bara inte som det. Utan det känns bara jobbigt för att det är ingen som normal vardag och jätte många saker som jag inte kan göra som andra kan. Så det känns som jag blir ännu mera på mind om allt sånt på sommaren.
Och justnu så måste jag även ha en personal med mig helatiden och det är också väldigt jobbigt tycker jag. Men jag fattar såklart varför men då kanske jag måste ha så hela sommaren isåfall och det orkar jag bara inte. Men jag försöker att inte tänka så långt i fram tiden utan att bara ta en dag i taget liksom. Men som exempel idag så har jag INGET in planerat så då känns även bara en dag som jätte långt.
 

Det blev en skit jobbig kväll och jag kan inte sluta gråta. Jag bara har så JÄVLA mycket ångest och får fucking panik för att jag är jag och hur mitt liv är och varför. Och jag kan inte sluta tänka på det men jag står inte ut att tänka på det heller 😭
Men usch så jobbigt, måste kännas som att vara fast i en fälla😔 Hoppas att det finns någon/eller något som kan hjälpa dig dämpa ångesten där du är! Håll ut!
 
Det blev en skit jobbig kväll och jag kan inte sluta gråta. Jag bara har så JÄVLA mycket ångest och får fucking panik för att jag är jag och hur mitt liv är och varför. Och jag kan inte sluta tänka på det men jag står inte ut att tänka på det heller 😭
Fy så jobbigt 💔 Har du hunden M hos dig nu, eller nån människa så du inte är helt ensam?
 
Men usch så jobbigt, måste kännas som att vara fast i en fälla😔 Hoppas att det finns någon/eller något som kan hjälpa dig dämpa ångesten där du är! Håll ut!
Ja det gör det eller som att hela mitt liv är som ett fängelse som jag inte kan komma bort från. Och att jag skulle göra exakt ALLT för att slippa hur mitt liv är men det finns inget sätt att bara ändra allt.
 
Nä, det är ju olika hur en går ihop med olika människor så jag förstår att det inte funkar att prata om riktigt jobbiga saker med alla. Glad du har M iallafall ❤️ och jag hoppas idag blir en bättre dag för dig!
 
Jag vill bara skriva lite här för jag har ganska så mycket ensam känslor och då känns det som det iallafall hjälper lite att skriva här till er ❤️ För jag vet att det finns många här som bryr sig även fast jag kanske inte märker det alltid. Men då vill jag iallafall skriva ❤️
Men ja jag kan börja med att jag vet att mamma har berättat om det som hände. Så det be höver jag kanske inte förklara nånting om.
Och i fredags så var det skol avslutning. Och jag var med på den som var mitt mål så jag klarade iallafall det. Så nu är jag KLAR med grund skolan som känns helt o verkligt och konstigt. Och lite jobbigt för jag kommer ändå sakna skolan och lärarna och klassen och allting även fast jag inte var där så jätte mycket.
Men jag gick ju i en liten grupp och både min pojk vän och min kompis gick också i den och det kommer jag sakna. Och att då träffade jag han varje dag i skolan iallafall för personalen här tycker inte att jag ska um gås med han för mycket utan att jag ska ha energi för annat också och att det inte är så bra att bara um gås med en enda person helatiden. Och jag fattar väl lite hur dom tänker men ändå inte för att det laddar ju upp mitt batteri också. Och jag träffar ju domandra här varje dag så jag tycker inte att jag BARA um gås med han iallafall.
Men jag vet inte hur det blir i sommar iallafall. Och ridningen är sista gången på tisdag sen är det sommar uppe håll. Och domflesta tycker nog att det är skönt med sommar lov men jag tycker bara att det känns som hur lång tid somhelst och INGET kommer hända. Så för mig så känns sommaren som en jätte lång jobbig tid bara. Men det är väl mera possitiva saker som kommer hända också men det känns bara inte som det. Utan det känns bara jobbigt för att det är ingen som normal vardag och jätte många saker som jag inte kan göra som andra kan. Så det känns som jag blir ännu mera på mind om allt sånt på sommaren.
Och justnu så måste jag även ha en personal med mig helatiden och det är också väldigt jobbigt tycker jag. Men jag fattar såklart varför men då kanske jag måste ha så hela sommaren isåfall och det orkar jag bara inte. Men jag försöker att inte tänka så långt i fram tiden utan att bara ta en dag i taget liksom. Men som exempel idag så har jag INGET in planerat så då känns även bara en dag som jätte långt.
Grattis till att vara klar med grundskolan. Bra jobbat!
Förstår att det inte är roligt att inte ha något planerat.
Men det kanske också är skönt att inte ha en plan man måste försöka uppfylla?
 
Grattis till att vara klar med grundskolan. Bra jobbat!
Förstår att det inte är roligt att inte ha något planerat.
Men det kanske också är skönt att inte ha en plan man måste försöka uppfylla?
Tack ❤️
Och nej det är inte skönt för mig iallafall. För jag har ändå saker som jag måste göra men det är nästan bara jobbiga saker.
Men idag ska jag iallafall träffa min pojk vän ❤️ Och sen är det sista ridningen innan sommaren idag.
 
Stort GRATTIS till att ha gått ut grundskolan! 🥳
Vilket var ditt favoritämne?
Jag gillade geografi bäst och tyckte att det var jättetrist att det då inte fanns någon linje på gymnasiet där det gick att läsa...
Hoppas att det går bra på ridningen; kanske du kan få låna hem någon utrustning över sommaren?
Tänkte om den skulle gå att använda på din mammas häst?
Mysigt att träffa pojkvännen också. :heart
 
Stort GRATTIS till att ha gått ut grundskolan! 🥳
Vilket var ditt favoritämne?
Jag gillade geografi bäst och tyckte att det var jättetrist att det då inte fanns någon linje på gymnasiet där det gick att läsa...
Hoppas att det går bra på ridningen; kanske du kan få låna hem någon utrustning över sommaren?
Tänkte om den skulle gå att använda på din mammas häst?
Mysigt att träffa pojkvännen också. :heart
Tack ❤️
Jag vet inte riktigt vilket som var mitt favorit ämne utan det ändrades endel. Men kanske historia och samhälls kunskap.
Och tack ❤️ Det känns jobbigt in för ridningen idag bara för det är så varmt idag så det känns jätte varmt att ha rid byxor och lång ärmad tröja och hjälm och väst och allt. Men jag VILL klara ridningen idag.
Jag vet inget om dom vill låna ut saker för det är ju ganska dyra saker. Men ja jag vet inte.
Och ja det var mysigt att träffa han ❤️
 
:heart
Hoppas det lugnar sig snart.
Edit: och du är inte äcklig (även om man inte känner sig på topp när man spytt)
Tack även fast jag vet att de t inte kommer lugna sig snart.
Och du vet inget om hur äcklig jag är eller vsrför
 
Få vara ifred från fucking personalen men det får jag inte. Eller att nån skulle fatta MIG själva riktiga jag här på in sidan men det är o möjligt. Och att bara inte känna mig så jävla fel och fucked up och konstig och äcklig men såklart så går ju inte det att ta bort.
Ibland är livet onödigt svårt :(
Och känslorna alldeles för många.
 
Hur har natten varit?

Usch vad jobbigt du har det, jag önskar så att du kunde få må bättre 😔

Jag känner igen känslan av att det inte bara är kul med sommarlov utan det blir också som en stress att man behöver hitta på saker själv istället för att bara följa ett schema.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
807
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 692
L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 327
L
  • Artikel
Dagbok Igår så var mamma och pappa och min valp här ❤️ Och det gick faktist ganska bra och valpen och M kom mycket mera överens denhär gången...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp