Bukefalos 28 år!

Stall Hästlyckan - Ulvlek

Det skrev jag, för jag tror inte hon skulle gett ett så säkert intryck utan mer att gå på.
Och vad skulle hon ha haft att gå på?
en sia?
omöjligt
och ingen har visat att den skulle ha siat mig med egna teorier eller hur?
en gissning? i så fall skulle den visat sig i DL3, för efter nattdl 3( torsdag) har inga brev kommit fram så näää, det stämmer inte!
Jag är rätt övertygad om att jag inte är siad, för då skulle det låtit annorlunda! Nu inväntar jag @GladFliicka och hoppas att hon har något vettigt att komma med!
 
Eftersom det högst troligt bara är självaste Mr Grey kvar i lyan borde det varit en spelare som försökt att inte sticka ut allför mycket. Tänker tillbaka redan på Dl1 där Q4:s sena röst på BSF kan ha varit ett försök att få det till att bli BSF som skulle "åka" och stoppa lynchen där även om den misslyckades, det är bara en teori men det skulle kunnat vara så. Sedan är det även misstänkt att Emth släppte Q4 som misstänkt efter Dl1 när hon blev förvandlad. Även om Q4 ger ett sken av att vara god just nu kan detta vara en undanmanöver.

GladFliicka röstar på Quater4ever Baserat på ovanstående.

Skulle det visa sig att Q4 är god så kommer jag kolla närmare på Idahoe igen men tycker att hon har kommit med vettigare teorier sedan hon själv uppgav att hon hade mer tid.
 
Och återigen :
Vilken spioninfo kan peka på en enda ulv nu? om det nu skulle komma från LenaH?
Jag är inte siad, det är en praktisk omöjlighet helt enkelt, så fattar inte att ni inte ser det?

Inte direkt från spioninfon, men vi har ju en siare kvar i leken som kan ha koll och kunnat få fram vissa saker i tråden, så det kombinerat med rätta delar av spioninfon borde kunna ge ganska säker slutsats.
 
Och vad skulle hon ha haft att gå på?
en sia?
omöjligt
och ingen har visat att den skulle ha siat mig med egna teorier eller hur?
en gissning? i så fall skulle den visat sig i DL3, för efter nattdl 3( torsdag) har inga brev kommit fram så näää, det stämmer inte!
Jag är rätt övertygad om att jag inte är siad, för då skulle det låtit annorlunda! Nu inväntar jag @GladFliicka och hoppas att hon har något vettigt att komma med!

Spionrader, uteslutningsmetoden, sunt förnuft... :angel:

Och hur menar du att någon ska "visa" att den siat någon "med egna teorier"?
 
Röstlista dag 7

18.48 Idahoe röstar på quarter4ever
20.04 FiaM röstar på quarter4ever
21:06 Gabby_Ossi röstar på quarter4ever
21:24 GladFliicka röstar på Quater4ever


quarter4ever: 4
 
Jag kan bara försöka peka på den jag finner mest skum nu
problemet är att jag har två kandidater:

Gabby_Ossi
Idahoe

möjligen kan båda vara onda men det är bara en spekulation, inget jag vet

hursom
jag väljer att rösta på Idahoe för jag tycker att hon driver röstningen idag, och inte alls verkar ta till sig min argument över varför det hon anför är totalt ologiskt

quarter4ever röstar på Idahoe

då jag tror att hon ser sin chans att få ut en god idag !
och har jag fel så ber jag ödmjukast om ursäkt
 
Röstlista dag 7

18.48 Idahoe röstar på quarter4ever
20.04 FiaM röstar på quarter4ever
21.06 Gabby_Ossi röstar på quarter4ever
21.24 GladFliicka röstar på Quater4ever

21.33 quarter4ever röstar på Idahoe

quarter4ever: 4
Idahoe: 1
 
Spionrader, uteslutningsmetoden, sunt förnuft... :angel:

Och hur menar du att någon ska "visa" att den siat någon "med egna teorier"?
Eh är det inte det en siare ska göra???
visa på med citat, röststatistik etc att det är troligt att någon är ulv?
för en siare ( om någon ) vet ju om det finns fog för hur man teoriar?
konstigt resonemang....
Att bara haka på andras teorier och tankar visar ju bara att man inte har något själv att komma med?
 
Eh är det inte det en siare ska göra???
visa på med citat, röststatistik etc att det är troligt att någon är ulv?
för en siare ( om någon ) vet ju om det finns fog för hur man teoriar?
konstigt resonemang....
Att bara haka på andras teorier och tankar visar ju bara att man inte har något själv att komma med?

Sålänge det är rätt person som åker i slutändan ser jag ingen anledning för en siare att dra till sig onödig uppmärksamhet, jag tycker det är bättre att den kan hålla sig vid liv så länge som möjligt så att inte övriga börjar hitta på dumheter.
 
Sålänge det är rätt person som åker i slutändan ser jag ingen anledning för en siare att dra till sig onödig uppmärksamhet, jag tycker det är bättre att den kan hålla sig vid liv så länge som möjligt så att inte övriga börjar hitta på dumheter.
Jaja men om det nu finns två ulvar kvar så gör det ju inte läget bättre att inte komma med egna tankar?
 
Så är det dags för premiärturen på terrängbanan. Christian granskar sarkastiskt den något reducerade skaran elever och undrar om någon ska klara sig runt överhuvudtaget. Han skickar iväg dem en och en och sätter sig och väntar vid vattengraven men ingen kommer. Han börjar rida för att leta efter dem men ingenstans syns de till.

Efter en halvtimme dyker hela ridskolan upp och sliter av CG skjortan och jagar iväg honom längs stranden med stallägaren Jane Traktor i täten, de har´definitivt tröttnat på hans översittarfasoner.

jamie-dornan-660.jpg


Enligt senaste ryktena tillbringar han numera sin tid med mer passande sällskap.

images
 
Så är det dags för premiärturen på terrängbanan. Christian granskar sarkastiskt den något reducerade skaran elever och undrar om någon ska klara sig runt överhuvudtaget. Han skickar iväg dem en och en och sätter sig och väntar vid vattengraven men ingen kommer. Han börjar rida för att leta efter dem men ingenstans syns de till.

Efter en halvtimme dyker hela ridskolan upp och sliter av CG skjortan och jagar iväg honom längs stranden med stallägaren Jane Traktor i täten, de har´definitivt tröttnat på hans översittarfasoner.

jamie-dornan-660.jpg


Enligt senaste ryktena tillbringar han numera sin tid med mer passande sällskap.

images
YAY! :bump: :banana: :bump:
 
Ja heja goda! :D

Jättekul lek Lobelia!

Tack för att jag fick vara med och leka och för att ni stod ut med en nybörjare som hade lite svårt att hitta fotfästet (och tid..) Tyckte det var svårt att komma med teorier men kändes som om jag fick lite bättre kläm på det mot slutet iaf (så dags..). Hoppar gärna in i en lek till längre fram igen. Känns som om detta kan bli smått beroende framkallande.. ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 930
Senast: Niyama
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 558
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 894
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 602
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp