stallplats

P

plura

750 kr/mån (kallhyra) morgon, middagsfodring vardagar, (jour helger och kvällar) insläpp och utsläpp, ridhus och ridbana. Är det ett bra pris tycker ni?
Jag tycker det känns som det i allafall :)
 
JO de känns de som.
Men hur långt är det från stan? Ridvägar och stallmiljön?
Hur pass offta är de ledigt i ridhuset?

Jag saknar minst en fodring till/dag.
 
Jag tycker det låter som ett bra pris.

Vi tar 800:- för box, el och vatten + in och utsläpp, fodringar morgon, middag, eftermiddag. Detta på vardagar. Vårt stall ligger i Åkarp så det är ju väldigt centralt.
Våldigt bra bussförbindelser finns.
Bra ridvägar finns och nära till ett ridhus och ridskola.
 
bra ridvägar ska det vara och ca 6-7 km från oss.
Ja ridhuset det ska jag ta reda på....
 
ridhuset har inte många fasta uppbokningar, men sen kan det ju ändras om någon hyr hela ridhuset som oxå är möjligt...
 
Låter helt okej.

Finns en plats ledig i "mitt" stall nu, mellan habo o bankeryd.
600 kr/mån (kallhyra) morgonfodring o utsläpp, middagsfodring vardagar, (jour helger och kvällar) ridbana.
 
okej!!!
Det är ju i de trakterna jag letar....
har inte hittat rätta pållen än bara...men man måste ju börja någonstanns. Det går ju inte ha hästen i garaget precis ;)
 
Det finns ju en hel del stall i Habo-Bankeryd området så om jag vore som dig skulle jag åka runt och fråga i stallen om det finns/kommer finnas någon ledig plats. På så sätt får du ju en egen uppfattning om vad det är för ställe du vill vara på.

Tyckte också att stallet du redan tittade på verkade ha en stallhyra som är ganska rimlig i detta område.
Lycka till med hästletandet :)
 
Okej.. vart är det du tittar på stallplats då, det du berättade om?
"mitt" stall ligger väldigt nära åtorp, tar tio minuter att skritta dit..
pm:a gärna om du är intresserad.

låter rätt klokt o leta stallplats innan pålle.. kan bli jobbigt annars ;)
 
Där jag har mina hästar tar stallägaren 200kr. Då ingår det in och utsläpp, spån + att vi mockar varranan dag och varranan helg. En vecka ser ut så här: mockning tis och torsdag. Och nästa vecka mån ons fre lör sön!!
Plus att det är Vääldigt bra kör/ridvägar och en sjö att simma i!!! Jätte bra tycker jag att det är! :rofl:
 
lät lagom, det skulle jag kunna tänka mig att betala.
i ett stall som jag haft min häst i tidvis ligger mitt emot ridanläggning, det är fint stall m tvättmaskin, spolspilta, varmvatten, skrittmaskin (för de som vill anv den), dock bara rasthagar.
Täckesbyte, 4 fodringar, in/utsläpp sköts kollektivt.
Där kostar kallhyran 700 kr.
 

Liknande trådar

Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 855
Senast: Sorgsen
·
Hästmänniskan Jag läser om och om igen hur hästar som sålds som snälla och lugna plötsligt blir ohanterliga och farliga, och köparen påstår att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 768
Senast: co-SMAD4
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 051
Senast: Smurfoff
·
Anläggning Är i full gång med att kika runt efter stallplats inför kommande häst. Eftersom det blir min första häst vill jag stå i ett större stall...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 411
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp