Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller med om det. Sambon har ägnat hela förmiddagen åt att försöka få tag i Rammsteinbiljetter, gick till slut men det tog evigheter
Tog mig som tur "bara" 45 min men ändå. Värst var nästan att jag o princip direkt hade lyckats köpa biljetterna men sajten krascha när jag väntade på att köpet skulle kontrolleras mot min bank..
 
Folk

Som skickar

Ett nytt meddelande

För varje mening

Trots att allt handlar om precis samma ämne!

Istället för att bara skriva allt de vill säga i ett enda meddelande, så slipper man att telefonen går helt bananas med pip och vibration efter pip och vibration efter pip och vibration när alla 8 meddelandena (=meningarna) trillar in...
 
Att jag tittar på ett program och de svär mer än jag vet vad, och för varje svordom kommer det ett "piiip" som är störande. :cautious:

Stör mig alltså inte på att de svär, utan på att det låter "piiip" var och varannan sekund (känns det som iallafall). Liksom, man kan ju ändå lista ut vad det är de säger för ord.. :laugh:
 
Adlibris leveranstider :rage:
01A7210A-4A8F-4E8A-ACC9-1700346C0D91.png
 
Flygplansförseningar när bytestiden är obehagligt kort. Ska ha tur om jag tar mig till Göteborg i kväll...
 
Tog mig som tur "bara" 45 min men ändå. Värst var nästan att jag o princip direkt hade lyckats köpa biljetterna men sajten krascha när jag väntade på att köpet skulle kontrolleras mot min bank..
Samma hände för maken :meh:
Stör mig på att vi hade bra sittplatsbiljetter då, men efter kraschen så lyckades han "bara" få tag i ståplats-biljetter nere på plan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 140
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 935
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 601
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 731
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp