Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tidigare skrevs det om dåliga översättningar. Jag stör mig också på när översättaren inte verkar ha någon koll alls på vad det är vederbörande översätter och då kan det liksom bli lite hur som helst.. en fördel är kanske om man vet vad det man jobbar med handlar om. Osammanhängande och lätt förvirrande kan det liksom bli.

Stör mig också på när man ska dra av papper, hushålls- eller toapapper som har en tydlig kant att riva längs men det går inte hela vägen utan slutar med en lång, tunn remsa papper i ena kanten. Why??? Onödigt irritationsmoment, men iaf..
 
Storstädning hemma, både jag och sambon hjälps åt och städar ALLT. När vi är klara förutom lite småsaker som ligger i fönstret säger sambon att vi ska ge oss. Småsakerna tar han imorgon. WHY?!?!?!:arghh:
Jag kan givetvis ta bort dem men då hamnar de där de inte ska vara. Läs soptunnan...
 
På min mamma, som har åsikter om saker och ting trots att jag är 35 år. Även om jag älskar min mamma är just det lite jobbigt.
 
Ännu en trafikstörning. :banghead:

Åkte på en gata genom ett industriområde nu ikväll.
Framför mig ligger en bil som kör omväxlande på vänster sida och mitt i vägen. Jag hålelr mig nogsamt på höger sida och ligger där bakom bilden.

Plötsligt blinkar den och ställer sig utmed högerkanten och släpper förbi mig. jag kör om och ser en äldre person bakom ratten. När jag kört förbi startar bilen och börjar köra mitt i vägen igen.

Undrar om hen in5te kunde bestämma sig för om det blivit högertrafik eller inte?
 
På att datorn jag fått för att kunna jobba hemifrån inte fungerar, de har gett mig fel :rage:
Och på att jag släpade tillbaka den till jobbet en extra gång för jag fick veta att man måste starta den mot jobbets nätverk första gången.
Och på att jag måste vabba imorgon :meh: igen :meh:
 
Jag har tappat bort en låda som alla mina smycken ligger i. Jag har lagt den någonstans när jsg rensade byrån, men minns fasen inte var O_o
 
Att mina smaklökar tydligen är förvirrade idag så när jag skulle äta en Kitkat som jag sett fram emot... smakade det apelsinhostmedicin? :cautious::wtf:

Den förbannade tröttheten som aldrig släpper, och att min läkare aldrig ringer för att tala om att hon skrivit ut d-vitamin recept (jag har brist) ... på att jag har brist överhuvudtaget.. på att jag i samma vända har diffus järnbrist.

Att jobbdagen verkar släääpaaa sig fram.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 712
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 088
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 016
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 679
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp