Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag just insåg att sökfunktionen inom en spellista på spotify inte längre existerar på mobilen. Jag menar, det är ju lite jobbigt att leta igenom en spellista efter en specifik låt när låtarna inte ens ligger i bokstavsordning och det finns ca 600 låtar i spellistan (jämfört med att bara söka upp den) :down:
Visst kan man söka upp den i "vanliga" sök, men då kommer ju "random" låtar upp efter och inte låtar från min spellista.
 
Adlibris..... :mad: Jag VET att jag - när jag beställde den 13/12 - BARA valde produkter som skulle komma senast den 18/12, dvs imorgon. Nu gick jag in och tittade på min beställning som fortfarande "behandlas" och det står HELT andra leveranstider nu. Troligen kommer de inte fram till jul - alls. Och det hade väl inte gjort så himla mycket kanske om det var en julklapp till vuxna, men nu råkar det vara mina brorsbarn på 4 och 6 år som väntar på sina julklappar..... :(
 
Adlibris..... :mad: Jag VET att jag - när jag beställde den 13/12 - BARA valde produkter som skulle komma senast den 18/12, dvs imorgon. Nu gick jag in och tittade på min beställning som fortfarande "behandlas" och det står HELT andra leveranstider nu. Troligen kommer de inte fram till jul - alls. Och det hade väl inte gjort så himla mycket kanske om det var en julklapp till vuxna, men nu råkar det vara mina brorsbarn på 4 och 6 år som väntar på sina julklappar..... :(

Var samma sak för mig förra julen, fick panikbeställa av Bokus istället och de hann fram på målsnöret. I år vågade jag inte chansa så Adlibris blev det icke.
 
Jag stör ihjäl mig på att jag skickat iväg en jobbansökan med stavfel :banghead: (eller, var inga riktiga stavfel, två tangenthalk-fel, men ändå :arghh:).
Inte bara är det ett företag jag gärna vill jobba hos, men jag känner också lite panik över att måste hita ett nytt jobb snarast för jag vet inte hur länge min kropp och mitt psyke klarar av mitt nuvarande jobb...
 
Eh what?
Har vi inte en fungerande lag nu som säger att du får sälja men inte köpa?
Jo men det finns en viss falang inom feminismen som är emot den nordiska modellen och tycker att det ska vara helt lagligt att köpa sex. Jag brukar undvika såna diskussioner för jag blir så helvetiskt arg men nu kom det upp i ett seminarium på mina studier. Och jag blir så arg så det känns som mitt huvud ska explodera.
 
Kan man ens kalla sig för feminist om man har de åsikterna? Jag tycker verkligen inte det. Blir lika arg som du när jag hör sådana idiotiska kommentarer.
Beror väl på. Den direkta delen är ju frihet till sin egen kropp det är sekundära delarna med indirekt/direkt tvång som är problematiska.
 
Kan man ens kalla sig för feminist om man har de åsikterna? Jag tycker verkligen inte det. Blir lika arg som du när jag hör sådana idiotiska kommentarer.
Alltså jag har suttit hela kvällen och diskuterat med supersmarta, superkompetenta feminister som är supervettiga i allt - men som alltså på fullaste allvar är helt för att legalisera sexköp. Jag blir seriöst tokig i huvudet av att det här är en gren av feminismen, det är som att jag blir mer förbannad på dem än vad jag blir på Average Moron som tycker sexköp är jättebra. Det är en av få grejer jag knappt ens kan diskutera, blir så arg att jag typ vill gråta av det.

Skulle precis sammanfatta deras argument men inte ens det kan jag göra för jag blir så aaaaaarg.
 
Jo men det finns en viss falang inom feminismen som är emot den nordiska modellen och tycker att det ska vara helt lagligt att köpa sex. Jag brukar undvika såna diskussioner för jag blir så helvetiskt arg men nu kom det upp i ett seminarium på mina studier. Och jag blir så arg så det känns som mitt huvud ska explodera.
Otroligt. Väldigt långt bort från feminismen. Bra att du blir arg. Det behövs.
 
Att jag just insåg att sökfunktionen inom en spellista på spotify inte längre existerar på mobilen. Jag menar, det är ju lite jobbigt att leta igenom en spellista efter en specifik låt när låtarna inte ens ligger i bokstavsordning och det finns ca 600 låtar i spellistan (jämfört med att bara söka upp den) :down:
Visst kan man söka upp den i "vanliga" sök, men då kommer ju "random" låtar upp efter och inte låtar från min spellista.
Jamen visst är den borta?! Jag trodde det var jag som hade blivit tokig, men den finns verkligen inte längre! Jo på datorn, men inte mobilen. Så himla märkligt, och störigt! Blir lite sugen på att kontakta dem och klaga faktiskt...
 
Jamen visst är den borta?! Jag trodde det var jag som hade blivit tokig, men den finns verkligen inte längre! Jo på datorn, men inte mobilen. Så himla märkligt, och störigt! Blir lite sugen på att kontakta dem och klaga faktiskt...
Jag trodde också att jag hade blivit tokig och tänkte också tanken på att kontakta dem, i alla fall när frustrationen var som värst :angel:

Av någon anledning fick jag idén att testa alla möjliga knappar jag kunde hitta och sökfunktionen finns kvar. Om än på ett mycket krångligare sätt. I en spellista ovanför "bilden" till höger finns tre punkter i en symbol, om man klickar där kommer det upp en massa saker. Typ lägg till låtar, markera som gemensam, redigera, ta bort spellistan, ta bort nedladdning och något mer. Där finns "hitta i spellistan" och om man klickar där kommer sökrutan fram.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 712
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 102
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 016
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 679
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp