Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller hur! Hatar alla ”önskar jag kunde” kommentarer, som att de ska vinna poäng in på samveteskontot på något sätt. Eller som du säger ”åååh hade verkligen behövt den”, det retar mig något så fruktansvärt :devil: liksom INGEN BRYYYYR SIG!!! (pms deluxe idag känner jag)
Men eller hur!
Idag dök motsatsen upp också, "åh synd att jag slängde förra veckan", men dra åt helvete liksom?!
 
Stör mig på att det blir stopp i sopnedkastet typ varje vecka och det verkar som om jag är den enda som ids felanmäla. Är bara en lägenhet och en lokal på den här våningen, förutom min då. Tycker ju att nån annan borde kunna felanmäla nån gång … eller låta bli att slänga kartonger som orsakar stopp. :mad:

Stör mig även på att pressbyrån inte plockad bort utgångna varor trots att jag hintade om dem.

Till sist stör jag mig på att jag blir så påverkad av att jag stör mig på skitsaker.
 
Stör mig på min chef som fyra gånger i dag har flyttat mig från det jag höll på göra till något som var ännu mer akut. Så nu har jag fyra halvfärdiga projekt liggande, alla hyperakuta, enligt honom. Avskyr att inte få göra klart det jag börjat med.
 
Jag är sjukt sugen på ostbågar... men jag är på jobbet. Ostbågar kletar och syns överallt. Så just nu störs jag något enormt över att jag inte kan ta fram påsen med ostbågar och ta några utan att fingrar, andedräkt och allt annat drabbas.

Riktigt störande. för de finns ju där.... inom räckhåll
 
Jag lyckades igår skaffa mig det värsta papercut (finns det något svenskt ord för det?) jag nånsin haft, när jag skulle öppna en kartong och slant. Hela vägen 4-5mm innanför nageln gick det och idag är fingret alldeles varmt, svullet och bultar. Stackars mig!!! 😭
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 561
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 655
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 466
Senast: Marita73
·
Svar
1 423
· Visningar
76 983
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp