Störiga saker vi stör oss på, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh är vi kanske med i samma?
Hästvärldens blacklist 😁
De eskalerade där iaf häromdagen
Haha jaa... Jag är inte med längre - och lämnade i tysthet ;)
Men det är inte bara där (även om det var väldigt många där nu), utan folk lägger ju seriöst "ett helt inlägg" på att gnälla om hur dåligt det är i grupper och att nu kommer JAG att gå ur.

Eller de som kommenterar på folks instagram, bloggar osv och säger att nu sjönk du i mina ögon och jag kommer avfölja dig.
Ok? Gör det bara. Bäst är när de skriver så på nån känd person med 100.000+ följare. :p
 
Haha jaa... Jag är inte med längre - och lämnade i tysthet ;)
Men det är inte bara där (även om det var väldigt många där nu), utan folk lägger ju seriöst "ett helt inlägg" på att gnälla om hur dåligt det är i grupper och att nu kommer JAG att gå ur.

Eller de som kommenterar på folks instagram, bloggar osv och säger att nu sjönk du i mina ögon och jag kommer avfölja dig.
Ok? Gör det bara. Bäst är när de skriver så på nån känd person med 100.000+ följare. :p

Fär att inte tala om när tidningar länkar till sina artiklar/repotage och folk typ "men vem bryr sig om vad/hur/när hen gör/mår/säger!!!!" osv. Men läs det inte då? :confused:
 
Men eller hur! Framför allt när det gäller grupper med flera tusen medlemmar typ "vi som bor i X". Varför skulle du inte bli insläppt liksom...

Jag är med i en grupp där man måste svara på frågor i samband med ansökan. En av frågorna är typ "En av gruppens regler är att medlemmarna inte ska tacka för insläpp när de gått med. Vad innebär det?" ÄNDÅ är det titt som tätt folk som gör det :wtf:
Alltså jag som admin hade nästan skickat ut folk från gruppen 😂
 
Stör mig på att jag inte jobbar med ekonomi. Och allra helst ekonomi inom häst. Kanske på ridskola? :cautious:

Jobbar inom admin nu, men det är ju ekonomi jag vill... Men hur pluggar man sig dit med heltidsjobb samtidigt? Särskilt som det gärna får vara "gratis" typ inte en utbildning på FEI för 120k :nailbiting:

Aaaahh what to do with my life??
 
Haha jaa... Jag är inte med längre - och lämnade i tysthet ;)
Men det är inte bara där (även om det var väldigt många där nu), utan folk lägger ju seriöst "ett helt inlägg" på att gnälla om hur dåligt det är i grupper och att nu kommer JAG att gå ur.

Eller de som kommenterar på folks instagram, bloggar osv och säger att nu sjönk du i mina ögon och jag kommer avfölja dig.
Ok? Gör det bara. Bäst är när de skriver så på nån känd person med 100.000+ följare. :p

Fär att inte tala om när tidningar länkar till sina artiklar/repotage och folk typ "men vem bryr sig om vad/hur/när hen gör/mår/säger!!!!" osv. Men läs det inte då? :confused:

Eller när någon bara "har ingen aning vem denna människan är". Grattis till din okunskap?

Hahaha, jag tycker dessa fenomen är så fascinerande! Liksom, tror de på riktigt att någon kommer läsa och ta åt sig? Typ, "Oj, Karin 43 från Ullared avföljer mig nu, fan så tråkigt"? Eller de som på fullt allvar ger ut sin åsikt oombedd till höger och vänster under typ företagsreklam - som en bekant som på riktigt kommenterade något om att hon minsann inte gillade serien Friends i ett inlägg som var reklam för HBO... :confused: JAHA NEHE OKEJ det gör du alltså inte bäst vi tar bort den serien pronto ur HBOs utbud tack för din åsikt ANNETTE??!
 
Jag har kivra och nixad telefonnummer

Låter märkligt.
Vad är det som förhindrar? Kivra är väl kopplat till dator, mobilt bank-ID etc. Vad har det med telefonnummer att göra?

/tanten - med kivra och nixat nummer
De säger att det är på grund av nixat nummer som jag inte kan verifiera mitt telenummer vid inloggning, och därmed kan jag inte logga in. Så nu får jag stänga av nix för att verifiera telefonnumret men verifieringen görs 'med jämna mellanrum' och jag kan ju inte hålla på att stänga av och sätta på nix en gång i kvartalet eller vad det blir.

EDIT: Om ni har nix och ändå får verifieringssmsen så säg gärna till, för då är det ju något annat som är fel för mig. (Som inte kundtjänst verkar ha koll på...)
 
Senast ändrad:
Mitt försäkringsbolag ringde mig igår för att få mig att byta till en större villaförsäkring. Jag sa att jag var intresserad, men ville läsa på ordentligt och diskutera det hela med sambon. Går igenom försäkringarna och ser att hon har bytt, tänkte att det var ett misstag. Hon skulle ringa upp idag. Får ett sms med "hej, jag har bytt försäkring åt er nu, hör av dig om du inte vill ha den". Jag var mycket tydlig med att jag inte skulle byta, utan läsa på.

Ringde kundtjänst och förklarade hur säljaren gjort. Kvinnan jag pratade med beklagade det hela.

Jag gillar hur försäkringsbolaget hanterat en tidigare skada och dom är bra att ha och göra med, men jag är skogstokig på kvinnan som bytte försäkring utan tillstånd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 233
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 718
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 545
Senast: Marita73
·
Svar
996
· Visningar
54 822

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp