Störiga saker vi stör oss på, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
De säger att det är på grund av nixat nummer som jag inte kan verifiera mitt telenummer vid inloggning, och därmed kan jag inte logga in. Så nu får jag stänga av nix för att verifiera telefonnumret men verifieringen görs 'med jämna mellanrum' och jag kan ju inte hålla på att stänga av och sätta på nix en gång i kvartalet eller vad det blir.

EDIT: Om ni har nix och ändå får verifieringssmsen så säg gärna till, för då är det ju något annat som är fel för mig. (Som inte kundtjänst verkar ha koll på...)
Jag får inte några sms från kivra...
 
Stör mig på när det är kö till ett visst företag, det tar alltid extremt lång tid trots två truckar som lastar.
Sån skillnad mot andra företag som gör likadant och det bara rasslar på.
 
Jag har aldrig blivit ombedd att verifiera mitt telefonnummer.
Jag loggar in med mobilt bank-id. De har aldrig bett mig verifiera mitt telefonnummer vad jag minns.
Men vad underligt. De sa att det görs på rutin med jämna mellanrum, det görs vid inloggning så en kan inte komma vidare in i appen utan att verifiera med en kod som ska skickas på sms, och de kan tydligen inte stänga av det för mig trots att jag aldrig får något sms. Det gör det helt omöjligt för mig att använda Kivra ju.
 
Men vad underligt. De sa att det görs på rutin med jämna mellanrum, det görs vid inloggning så en kan inte komma vidare in i appen utan att verifiera med en kod som ska skickas på sms, och de kan tydligen inte stänga av det för mig trots att jag aldrig får något sms. Det gör det helt omöjligt för mig att använda Kivra ju.
Jag har inte appen utan loggar in via hemsidan
 
Men vad underligt. De sa att det görs på rutin med jämna mellanrum, det görs vid inloggning så en kan inte komma vidare in i appen utan att verifiera med en kod som ska skickas på sms, och de kan tydligen inte stänga av det för mig trots att jag aldrig får något sms. Det gör det helt omöjligt för mig att använda Kivra ju.

Det minns jag inte att jag någonsin gjort... Inget jag har nåt minne av att behöva göra regelbundet iaf.
 
Fast nu bygger spelet på att man spelar i lag och det anses fyllt att lämna. Alltså går det inte lämna hursomhelst.

Att säga att det är fel på personen som spelar tycker jag är ett bra mycket större övertramp än att inte gilla spelet.
Fast det är väl lite samma som med, t.ex., vin. Det är inget fel på vin alls, men det går att missbruka. Som i princip allting gör.
 
Mitt försäkringsbolag ringde mig igår för att få mig att byta till en större villaförsäkring. Jag sa att jag var intresserad, men ville läsa på ordentligt och diskutera det hela med sambon. Går igenom försäkringarna och ser att hon har bytt, tänkte att det var ett misstag. Hon skulle ringa upp idag. Får ett sms med "hej, jag har bytt försäkring åt er nu, hör av dig om du inte vill ha den". Jag var mycket tydlig med att jag inte skulle byta, utan läsa på.

Ringde kundtjänst och förklarade hur säljaren gjort. Kvinnan jag pratade med beklagade det hela.

Jag gillar hur försäkringsbolaget hanterat en tidigare skada och dom är bra att ha och göra med, men jag är skogstokig på kvinnan som bytte försäkring utan tillstånd.

Åh herregud, jag hade bränt varenda säkring jag har! Vilket totalt pucko :rage:
 
Stör mig enormt på att Amanda Lind fått en massa mordhot i kommentarerna på SD's youtubekanal och de låter det stå kvar. Fruktansvärda uttalanden. 😥
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 405
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 043
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 895
Senast: Marita73
·
Svar
763
· Visningar
39 668
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp