Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag skrev ett ”woho” glatt inlägg på Facebook och direkt så får man oönskade tips och en attityd som jag inte gillar (du vet väl att du måste isolera röret och ha nått på kranen för annars fryser det, ja jag är ju inte dum...)
(vattnet i stallet har varit fruset och nu har det tinat)
 
Jag stör mig på tejpen jag har på min trasiga fotled. Haft den sedan i fredags och jag har tänkt ta bort den, men med håriga ben så är det ingen trevlig upplevelse.
Så jag avvaktar och väntar på bättre tider typ. 😅
 
Stör mig något fruktansvärt på mitt öga som kliar något fruktansvärt! Får inte bort det heller :arghh:
Klådan alltså, inte ögat :D
 
Jag stör mig på tejpen jag har på min trasiga fotled. Haft den sedan i fredags och jag har tänkt ta bort den, men med håriga ben så är det ingen trevlig upplevelse.
Så jag avvaktar och väntar på bättre tider typ. 😅
Åh, och ju längre sån tejp sitter ju hårdare sitter den verkar det som... Har fortfarande kala fläckar på ena vaden såhär 4 år senare:up:
 
Jag är stressad över beslut jag måste ta. Ska jag gå en utbildning eller inte? Klarar jag det? Kan jag fortsätta gå hos psykologen om jag ska plugga heltid? Boendestödet lär jag i alla fall mista. Sjukt jobbigt.
 
Jag är stressad över beslut jag måste ta. Ska jag gå en utbildning eller inte? Klarar jag det? Kan jag fortsätta gå hos psykologen om jag ska plugga heltid? Boendestödet lär jag i alla fall mista. Sjukt jobbigt.
Varför skulle du mista boendestödet?
Jag hade det när jag pluggade heltid, men då bara på helgen.
Gick också till psykolog när jag pluggade heltid, men har ju inte schemalagd tid hela tiden.
 
Varför skulle du mista boendestödet?
Jag hade det när jag pluggade heltid, men då bara på helgen.
Gick också till psykolog när jag pluggade heltid, men har ju inte schemalagd tid hela tiden.
Boendestödet jobbar inte helger. Och pluggar jag så är jag inte hemma när boendestödet jobbar.

På den här utbildningen kommer vi att plugga mellan 8.30 och 16. Det innebär att jag är upptagen när psykologen jobbar. Jag vet förstås inte om hon kanske jobbar till 17 för då finns det kanske möjlighet att klämma in det där under förutsättning att vi möts digitalt.
 
Stör mig orimligt mycket på att en av reklamera här har en bild på en häst med pessoabett. Reklamen är inte för att visa bettet så det hade fungerat lika bra med ett vanligt bett.
Men ja! Den här!

Screenshot_20210216_213555_com.android.chrome.jpg
 
Dagens LinkedIn lista:

"Rule the Kingdom of your mind" (Nej. Bara nej.)
"Välkommen att joina världens bästa team!" (Till skillnad från alla andra team som rekryterar som är sämst?)
"Vi har alla drömmar och mål med vad vi vill göra och uppnå.." (Here we go..)
"It’s not about how important or special YOU are, but what DIFFERENCE you can make for someone else" (🤮)
"Det ÄR möjligt! Du kan! Ta första steget!" (Skjut mig)

och en sista..

"Set your Goals, add lotta Heart and Hard Work to it and keep dreaming BIG ❤️ Set your Mind and Faith on that you too will ring that Bell! For health, family, love, friendship, job, business or wherever your Dreams and Ambitions lay 🤗 Believe to achieve! And pass it forward..." (Jag saknar ord)

Tack för att ni lyssnade till LinkedIn-hat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 831
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 210
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 088
Senast: Mkb
·
Svar
851
· Visningar
45 883
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp