Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig återigen på munsår, men den här gången är det lite extra illa eftersom jag fått två enorma typer som dessutom sitter diagonalt över munnen. Ett på vänstra sidan av överläppen, och ett på högra sidan av underläppen. Detta gör att det är väldigt svårt att äta utan obehag - oftast brukar jag bara ha ett sår om gången och då endast på ena sidan, vilket innebär att jag kan lösa det genom att föra in maten på den icke påverkade sidan. Nu funkar inte det. Och för bara 2 veckor sedan hade jag munsår på insidan av munnen vilket också gjorde att jag hade svårt att äta. Ett jäkla skit är vad det är och fy vad gnällig jag blir! :cry:
 
Denna ständiga trötthet. Är extra trött nu på eftermiddagen, antagligen pga allergin. Är så trött så jag vill gråta, orkar precis nada. Har dessutom saker som behöver bli gjorda. Behöver träna lite till tävlingen näst nästa helg, men orkar inte. Inte ens redbull från dropp skulle få mej att piggna till 😴
 
Jag stör mig återigen på munsår, men den här gången är det lite extra illa eftersom jag fått två enorma typer som dessutom sitter diagonalt över munnen. Ett på vänstra sidan av överläppen, och ett på högra sidan av underläppen. Detta gör att det är väldigt svårt att äta utan obehag - oftast brukar jag bara ha ett sår om gången och då endast på ena sidan, vilket innebär att jag kan lösa det genom att föra in maten på den icke påverkade sidan. Nu funkar inte det. Och för bara 2 veckor sedan hade jag munsår på insidan av munnen vilket också gjorde att jag hade svårt att äta. Ett jäkla skit är vad det är och fy vad gnällig jag blir! :cry:
Jag känner med dig! Jag har haft fler gräsliga munsår i år än jag brukar ha! Hemskt är det!
 
Jag känner med dig! Jag har haft fler gräsliga munsår i år än jag brukar ha! Hemskt är det!
Intressant, men tråkigt förstås! Undrar vad det beror på? Jag skapade nyss en tråd om det faktiskt, just för att höra om någon annan upplevt något liknande.
 
Översvämning i badrummet. Stopp i utloppet på nåt sätt. Platsbyggt badkar och typ två centimeter vatten på hela golvet.. Har skvalpat runt och försökt titta under men det är så mycket vatten att allt jag ser är vatten...
Minns jag fel, eller hade du inte stopp i handfatet nyligen också? Kan det höra ihop som något större stopp?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 605
Senast: Lilla
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 064
Senast: Lisen82
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
222
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp