Störiga saker vi stör oss på - del 9

50F005B4-705D-4623-B208-67FD38B42176.jpeg
Not fun.
 
När det här kommer upp på Facebook:

IMG_7821.PNG


Vadå inga mer poster att visa?? Jag följer SÅ många sidor och grupper (och vänner) att det är helt obegripligt att den bara bestämmer sig för att det är slutläst liksom.
 
På rövhållet bakom mig i busskön prångt skulle klämma sig före mig för hon hade allt busskort. Jag hade biljett på mobilen med andra ord så behövde jag bara visa upp min biljett. Snacka om ohövligt :mad:
 
Jag stör mig på att jag fått för mig att jag ska skriva dagbok. Och ska jag då skriva dagbok så måste jag ha en fin en.
Fina dagböcker kostar multum och det hela kommer sluta med att jag skriver en gång innan jag glömmer att den existerar :meh:
 
På att en person i min vänskapskrets på fullaste allvar just jämförde en burka med en balaclava, i syfte att stärka sitt argument för att burka och niqab bör förbjudas. Jag blir sådär upprörd så att det svider i hela magen, men vet också att de är helt bortkastat att försöka resonera med personen. Vilket i sin tur gör mig ännu mer upprörd. Aaah! :banghead:
 
Stör mig något fruktansvärt på mitt tangentbord då bokstaven M fastnar och flera ggr blir det meningar mmmmmed en jäkla massa m!
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 206
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 680
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 383
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 111
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp