Skitsegt! Min tog nästan en vecka att bli ok och den hade massa olika färger under tiden.Har så ont i min stukade fot, gjorde inte så ont till en början, men smärtan ökar fast jag hanterar den som jag ska.
Less, less, less.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skitsegt! Min tog nästan en vecka att bli ok och den hade massa olika färger under tiden.Har så ont i min stukade fot, gjorde inte så ont till en början, men smärtan ökar fast jag hanterar den som jag ska.
Less, less, less.
Har stukat riktigt många gånger genom åren, men nu var det ett par år sedan, antar att det är därför det gör ondare än vanligt.Skitsegt! Min tog nästan en vecka att bli ok och den hade massa olika färger under tiden.
GaahSäljer plagg på vinted billigt. Fotar fram och baksida, skriver att lite missfärgningar finns.
Får klagomål pga missfärgning![]()
Vi tjockskallar kan ha problem att hitta nåt som passar..Att första ridhjälmen jag hittat som passar mitt huvud någorlunda kostar över 4 tkr, många av de andra hjälmarna gick inte ens ner på huvudet.![]()
De kanske satt och sov under kanten i toastolen...Blomflugor.
Skurade toastolen imorse. Funkade eftersom högerbenet nu går att stå på.
En timme senare är stolen täckt av blomflugor! Varför![]()
wordfeud vägrar att acceptera api som ett ord!
wordfeud vägrar att acceptera api som ett ord!
Men det är ju inte ett ord? Det är ju en akronym (och en engelsk sådan dessutom).