Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skitsegt! Min tog nästan en vecka att bli ok och den hade massa olika färger under tiden.
Har stukat riktigt många gånger genom åren, men nu var det ett par år sedan, antar att det är därför det gör ondare än vanligt.
Men känns iaf inte som när jag haft frakturer, så känner mig lugn med det iaf.

Men har storslagna planer för imorgon, så vill kunna gå vettigt med smärtstillande då iaf..

Stressar sönder för att mitt sommarvikariat tar slut nästa vecka och jag har inte lyckats få något nytt jobb :cry: Sökt runt 45 jobb (allt jag kan söka som inte är mitt förra yrke - som jag inte klarar av - eller typ kärnfysiker) sedan juni men kommer inte vidare. Arbetsmarknaden är inte rolig och med sjukdomshistorik blir den inte roligare :crazy:

Men gud nästa försäljning :banghead:
Får tre stjärnor i betyg (av fem).
Frågar varför. Får svarar att tre är bättre än en....

Personen köpte två vojlockar för 15 kronor, jag hade beskrivit skicket, fotat båda individuellt från flera håll och skickade dagen efter köp (man har upp till en vecka på sig).

Att första ridhjälmen jag hittat som passar mitt huvud någorlunda kostar över 4 tkr, många av de andra hjälmarna gick inte ens ner på huvudet. :(
Vi tjockskallar kan ha problem att hitta nåt som passar..

Hela styrelsen blev inbjuden till en helg i fjällen. Skotertur ingick i aktiviteterna. Vår värd hade samlat ihop hjälmar åt oss. Den han tänkte jag skulle ha satt som en clownnäsa uppepå :rofl::rofl::rofl:

Varför finns det knappt något korsord där sökta ordet "tsar", eller böjningar på det, inte förekommer?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39