Bukefalos 28 år!

Tangentknas

Osterang

Trådstartare
nu blir jag forbannad!!!
For andra ggn den har veckan har jag lyckats komma at ngn knapp som gor sa det kommer upp fel tecken nar jag trycker pa vissa tangenter!! alt-knappen har inaktiverats ocksa, kanske ar pga det!!
Ngn datakunnig som kan beratta hur man tar bort det har!
Kan ju knappt kriva sa ni fattar! Nar jag startar om datan ar allt som det ska igen, men min dator e sa himla segstartad, sa jag orkar inte det! Skulle vara lattare o veta ett kortkommando..
 
Sv: Tangentknas

Det brukar vara alt+shift som växlar mellan svenskt och engelskt tangentbord i windows, om det är det som är problemet för dig (bokstäver byter plats och åäö ersätts med bland annat [])
 

Liknande trådar

Samhälle Jag sag nagonstans att det var lang vantetid att fornya pass i Sverige sa jag kollade och upptackte att mitt svenska pass gar ut i...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
17 291
Senast: 95johsv
·
Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 369
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 534
Senast: Raderad medlem 120709
·
Fritid Eller den regelbundna ledighet du har, beroende pa jobbschema? Jag ar nyfiken da jag nastan varje helg brottas mellan att vilja gora sa...
2
Svar
24
· Visningar
2 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp