Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Superhärlig sol och klart väder, men därför blev det svinkallt och jag var tvungen att skrapa innan jag åkte hem!
 
Gud vad jag hatar tvättstugor! Och idioter..
Fått min tid stulen IGEN! och det var helt OK för jag hade ju inte tagit ner allt jag skulle tvätta på en gång så jag var ju därför klar!?

Slit ur personen i frågas maskin. Det gjorde jag och lägenhetspartnern när vi bodde i lägenhet i Uppsala när vi pluggade.

Kärringen försökte hota med att hon kände ordf för hyresgästföreningen. Och? tyckte vi :D

Helt ärligt, vi bodde i ett av de invandrartätaste områdena i Uppsala (Gottsunda) men de enda som var ett problem i tvättstugan var svenskar som man skulle kunna beskriva som white trash om man var elak. De av utomeuropeisk härkomst var störtsköna, vi hade jättetrevligt i tvättstugan.
 
Slit ur personen i frågas maskin. Det gjorde jag och lägenhetspartnern när vi bodde i lägenhet i Uppsala när vi pluggade.

Kärringen försökte hota med att hon kände ordf för hyresgästföreningen. Och? tyckte vi :D

Helt ärligt, vi bodde i ett av de invandrartätaste områdena i Uppsala (Gottsunda) men de enda som var ett problem i tvättstugan var svenskar som man skulle kunna beskriva som white trash om man var elak. De av utomeuropeisk härkomst var störtsköna, vi hade jättetrevligt i tvättstugan.

Jag sa till henne att hon får avbryta för det var min tid. Men jag hade inte "all mina klädder nere så ja vara klar med att tvätta. Hon inte titta på listan för ja vara klar för jag inte ha all mina klädder i tvättstugan."
Hon förstog inte alls varför man skulle titta på bokningslistan för det var ju bara att kolla in i tvättstugan och se om det fanns mera för den personen att tvätta och fanns inte det så är det tydligen fritt fram.
Jag kom ju ner med en ikea påse som skulle tvättas för jag tar med mig tvätten i omgångar men det gick hon inte med på så jag gav upp. Och har skrivit (igen..) till bostadsbolaget.

Det går inte att stoppa våra maskiner heller utan dom går tiden ut även om man kan ta ut kläderna men det går inte att stoppa själva programmet helt.

Jag har haft problem med en asiat som dock lärde sig hur man bokade efter jag visade listan och förklarade hur man gör. Så plusspoäng på honom.
Sen är det dom från polen som kör lastbil och kan typ hej på svenska som inte förstår reglerna eftersom dom inte kan läsa reglerna.... Men det har hänt 1-2 gånger med dom bara.
Sen så är det den här afrikanen idag då.. Har skett ett par gånger och hon förstår ju inte för hon skiter i reglerna
 
Jag sa till henne att hon får avbryta för det var min tid. Men jag hade inte "all mina klädder nere så ja vara klar med att tvätta. Hon inte titta på listan för ja vara klar för jag inte ha all mina klädder i tvättstugan."
Hon förstog inte alls varför man skulle titta på bokningslistan för det var ju bara att kolla in i tvättstugan och se om det fanns mera för den personen att tvätta och fanns inte det så är det tydligen fritt fram.
Jag kom ju ner med en ikea påse som skulle tvättas för jag tar med mig tvätten i omgångar men det gick hon inte med på så jag gav upp. Och har skrivit (igen..) till bostadsbolaget.

Det går inte att stoppa våra maskiner heller utan dom går tiden ut även om man kan ta ut kläderna men det går inte att stoppa själva programmet helt.

Jodå, det går. Bryt strömmen tillräckligt länge så hoppar låset ur :devil:

Fanns inte en suck att jag skulle låta smutstvätt ligga i tvättstugan när jag bodde i lgh pga stöldrisken. Är det inte ens tvättid så är det inte.

*japp, jag är en kärring och står för det*
 
Jodå, det går. Bryt strömmen tillräckligt länge så hoppar låset ur :devil:

Fanns inte en suck att jag skulle låta smutstvätt ligga i tvättstugan när jag bodde i lgh pga stöldrisken. Är det inte ens tvättid så är det inte.

På våra maskiner så kan jag tömma vattnet och få upp luckan och ta ur tvätten men hur jag än gjorde för att få programmet att stoppa så gick det inte. Nu är det ett tag sen jag testade det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 191
· Visningar
64 781
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 825
Senast: Lingon
·
R
Samhälle Klockan är knappt lunch och jag har sett flertalet personer (obs som framstår som rätt "normala") lagt ut grattis på internationella...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 224
Senast: Badger
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
7 565
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp