Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men typiskt!! Här har jag varit äckligt seg och trött heeeela dagen men slääääpade mig upp på BodyJam, och ikväll var det verkligen fullt ös (plus att världens bästa instruktör hade sällskap, så det var TVÅ energiknippen på scenen) och nu är jag så pigg att jag inte har en endaste aning om hur jag ska lyckas sova inom närmaste timmarna...:rofl::rofl:
 
Jag fick höra att det såg otroligt dumt ut med reflexväst ovanpå ryggsäcken (Quasimodo?? Men annars syns den ju inte!) jag sa att man förmodligen ser ännu dummare ut som påkörd...sedan gick jag :p

Det är en sak jag inte kan förstå, folk vill synas överallt hela tiden och gör vad som helst för att synas och få uppmärksamhet, borde inte reflexer vara självklart när man är ute i mörkret då?? :confused:
 
Note: om man väntar viktiga mail tex en lönespec eller så, så är det en jättebra ide att kolla appen så den inte loggat ut automatiskt :angel: vilket kan göra att man går i 3 dagar extra och undrar om man får nån lön eller inte :banghead: :o

Lönespec funnen :up::D
 
Tydligen ganska vanligt att det blir så med tänderna tyvärr.

OTE="whwycd, post: 16711655, member: 33286"]Och när du INTE är ledig?


VV: jag borde borsta tänderna, men det är så konstigt för jag tycker problemen har ÖKAT sedan jag började pyssla om dem ordentligt??
Say what? :( Allt för att jävlas liksom.[/QUOTE]
T
 
Vv: klämde mitt finger i går kväll och det är numera svullet och vackert färglagt i lila/blå/svart/röd nyans och gör helt galet ont!!!!
:arghh:


:meh:
 
Yr i bollen av tänderna.
Men men det ska la gå över.
Min ena visdomstand har nämligen förbindelse med min bihåla.
 
SÅ anti att syrran skaffat en till hund.

*Skaffade Duke, skulle avliva p.g.a. brist på tid (jag tog över, tog med honom till trimmaren och hon ansåg att allt det där han bar på (pälsen) var rena rama djurplågeriet. 2 ICApåsar med päls, pinnar o grenar.
*Skaffade två katter, varav skulle avliva den ena p.g.a. hon kissade inne (eh, okastrerade honkatter märker revir hon med) och den andra fick ungar då hon lät henne gå ut okastread. Första katten räddades av ett katthem och gällande katten som fick ungar så ljög hon ihop en historia så samma katthem tog hand om katt+ungar (samt så köpte syrran tillbaka den katten kastrerad, vaccinerad o.s.v... ansvar.. vad är det?)
*Skaffade en till hund.
*Skaffade en till hund.
*Gav bort ena hunden.
*Skaffade en till katt.
*Skaffade en till hund.

JAG ORKAR INTE!!!!!
 
@astronaut

Samlar hon på djur:o

Gått en dammsugar rond i huset. Såg en stor fuling:eek: en "grottgallerdaller" spindel som styltade omkring. Hämtade dammsugaren då smet den iväg. Jag hoppas det var den jag tog och inte en annan:nailbiting:

Solen skiner idag iaf :up:
Jobba ikväll.
 
Oron för rötan bak var befogad :( Nu är hovarna rensade, skorna av tagna och så återbesök av hovis om två veckor.
Nu är också halm och hö inkört för flera månader framöver och det känns så skönt! :banana::bump:

Djuren är äckligt dyra den här månaden :crazy: Foder för flera månader, kattkastrering och dubbla hovisräkningar :meh:

Hur var det nu? Samla kottar? O_o
 
Oron för rötan bak var befogad :( Nu är hovarna rensade, skorna av tagna och så återbesök av hovis om två veckor.
Nu är också halm och hö inkört för flera månader framöver och det känns så skönt! :banana::bump:

Djuren är äckligt dyra den här månaden :crazy: Foder för flera månader, kattkastrering och dubbla hovisräkningar :meh:

Hur var det nu? Samla kottar? O_o
*Styrkekram*
 
Gud vad jag hatar tvättstugor! Och idioter..
Fått min tid stulen IGEN! och det var helt OK för jag hade ju inte tagit ner allt jag skulle tvätta på en gång så jag var ju därför klar!?
 
väldigt värdelöst vetande: eller en fråga kanske?
varför kommer alla räkningar och oväntade och oplanerade utgifter den månad man har som minst pengar ??

denna månad har jag: bilskatt och bilförsäkring samma månad (4000:- ), klinikbesök x2 (självrisken blev 3500:-) bilen på verkstaden (4800:-), höleverans (3300kr). Nya hjul till rockarden 1700kr. :arghh::arghh::arghh::arghh:
min lön denna månad? 2000kr. :yuck: Nej jag glömde inte en nolla... suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck! tur jag har en SNÄLL pappa (som tjänar bra...)
tur maken har jobb och kan betala allt som har med vårt boende att göra.. :o
 
väldigt värdelöst vetande: eller en fråga kanske?
varför kommer alla räkningar och oväntade och oplanerade utgifter den månad man har som minst pengar ??

denna månad har jag: bilskatt och bilförsäkring samma månad (4000:- ), klinikbesök x2 (självrisken blev 3500:-) bilen på verkstaden (4800:-), höleverans (3300kr). Nya hjul till rockarden 1700kr. :arghh::arghh::arghh::arghh:
min lön denna månad? 2000kr. :yuck: Nej jag glömde inte en nolla... suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck! tur jag har en SNÄLL pappa (som tjänar bra...)
tur maken har jobb och kan betala allt som har med vårt boende att göra.. :o

Blä! Men tur i oturen att du har folk runt dig som ställer upp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 191
· Visningar
64 889
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 857
Senast: Lingon
·
R
Samhälle Klockan är knappt lunch och jag har sett flertalet personer (obs som framstår som rätt "normala") lagt ut grattis på internationella...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 230
Senast: Badger
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
7 568
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp