Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag tyckte en liten katt att mitt jobb var ett trevligt ställe och smet in så fort det kom kunder.
Jag fick till slut bära bort kissen en bra bit så den slutade komma tillbaka in igen..

Jag jobbar i en matbutik.. så inte helt bra med en kissekatt inne :P
 
Avslutade en något virrig dag med trevlig fikastund hos min fina granne :love: :bow:
Den enda, absolut ENDA som fått fram min vuxna sida :rofl: (jag visste SERIÖST inte att jag över huvud taget hade en sådan...!!)
 
Blåser typ storm ute :eek: Fick täta en dörr i köket akut samt stänga ventilationen i badrummet då det blåste in iskall luft i stället för ut :wtf:
Kan bli en spännande vinter det här :angel:
 
Brukar vara rätt kyligt på golvet i sovrummet så h a r lite planer på tätning där

Har faktiskt ätit mat idag. Min kropp vägrade samarbeta annars så hittade några köttbullar i frysen och så gjorde jag lite sås
Nu dröjer det tills torsdag innan jag kan äta mat igen :/
 
Jag hoppas en del av draget här hemma försvinner när de byter fönster, men måste nog köpa tätningslist till balkongdörren också men vet inte vilken som är bra.
 
Jag fick stanna i sängen idag:) Ledig efter helgen. Men vaknade med illamående och jobbade i fredags med en som var hemma för magsjuka.
Men då borde jag väl blivit dålig tidigare. :confused:
 
Jag fick stanna i sängen idag:) Ledig efter helgen. Men vaknade med illamående och jobbade i fredags med en som var hemma för magsjuka.
Men då borde jag väl blivit dålig tidigare. :confused:

48 h säga det men det tror jag inte så mycket på så du kan säkert ha blivit smittad. Men hoppas att det inte är så.
 
Borde gå upp men tappade lusten lite när dagens hästmassörbesök blev avbokat. Eller framskjutet till i em.

Blåser som attan ute så jag tänkte inte tömköra just idag...
 
Legat tokigt så jag är låst i bröstryggen och har ingen Paraflex (muskelavslappnande) heller. Skrutt!
Aja, om/när jag orkar upp ur sängen ska jag testa alvedon och naproxen...hoppas det hjälper!
 
Legat tokigt så jag är låst i bröstryggen och har ingen Paraflex (muskelavslappnande) heller. Skrutt!
Aja, om/när jag orkar upp ur sängen ska jag testa alvedon och naproxen...hoppas det hjälper!

Kan du försöka stretcha försiktigt? Jag får ju inte ta Paraflex pga magen men jag brukar kunna reda upp nacke-axlar med lite värme och försiktig stretching :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 598
· Visningar
86 667
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 029
Senast: Lingon
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
2 401
R
Samhälle Klockan är knappt lunch och jag har sett flertalet personer (obs som framstår som rätt "normala") lagt ut grattis på internationella...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 409
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp