Tråden för dumma, halvdumma och heldumma frågor

Många av oss som behöver ha koll på trycket har egen mätare. Verkiar krångligt att behöva ta sig till vården för att göra det?

@Rosett sambon använder sig av blodtrycksdoktorn då ingår mätare.
Automatiska mätare fungerar inte på mig, vc måste alltid ta trycket manuellt.
Skulle göra en 24-timmarsmätning före nyår men inte heller den apparaten kunde mäta mitt tryck, blev bara nån felkod.
 
Lite pinsam fråga men kan man sälja eau de toilette som är lite använd (provad) men flaskan är fortfarande full? Har inte asken kvar.
 
Nej tyvärr, lite sur på datorskrället. Varför kan de inte ha ordentligt med portar. Den har bara två portar en är USB. Den andra vill jag helst spara till jobbet.
Usb c är standard på laptoppar nuförtiden för att ha adapter till hdmi eller liknande.
USB c tar mindre plats.
Bara att använda den 😃
De andra ”gamla” USB portarna kan du glömma att koppla upp en skärm i.
 
Lite pinsam fråga men kan man sälja eau de toilette som är lite använd (provad) men flaskan är fortfarande full? Har inte asken kvar.
Ja, det kan man säkert, men lite beroende på var. Tradera är nog inga problem, men Vinted har väl strikta regler om sådant. (jag har själv kollat på parfymer på Tradera (dock inte köpt någon därifrån än), och har för mig att alla inte varit helt nya). Parfym är ju inte smink som blir "kontaminerat" vid användning
 

Liknande trådar

Mat Är inte julbord världens konstigaste sak? Man lagar mat för en hel vecka till en måltid. NOLL hänsyn till att magsäcken har precis samma...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 108
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: Pilot
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
285
Senast: Shaggy
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 309
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp